Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Підсумки діяльності Миронівської ДПІ ГУ ДПС у Київській області за основними напрямками за січень – березень 2024 року

, опубліковано 15 квітня 2024 о 16:57

Центри обслуговування платників в умовах воєнного стану надають послуги платникам податків незалежно від їхнього місця обліку.

У січні – березні  2024 року до Центру обслуговування платників Миронівської ДПІ надійшло 1511 звернень щодо надання адміністративних послуг (в т.ч. за березень 2024 року  - 556) . Кількість оброблених та наданих адміністративних послуг фахівцями ЦОП становить 1428 (в т.ч. за березень 2024 року  - 502).

Найчастіше громадяни звертались за отриманням адміністративної послуги з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Всього у січні - березні 2024 року надано  550 таких послуг. 

Запитуваними також є послуги з видачі та отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми та джерела виплачених доходів та утриманих податків (319). 

У січні - березні 2024 року зареєстровано 121 платники єдиного податку, внесено  123 зміни до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку, надано 143 витяги з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 19 реєстраторів розрахункових операцій та 83 ПРРО,  36 книг обліку розрахункових операцій та 15 розрахункових книжок; 7 платників отримали витяги з реєстру платників податку на додану вартість, видано 6 довідок щодо підтвердження статусу податкового резидента України.

Центр обслуговування платників працює за принципом оперативного та якісного обслуговування бізнесу та громадян. 

Крім адміністративних, ЦОПами надаються консультаційні та інформаційні послуги, здійснюється приймання звітності та вхідної кореспонденції.

Протягом вказаного періоду опрацьовано  227 відомостей з Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Всі відомості  опрацьовані своєчасно.

Протягом вказаного періоду надійшло  4607 декларацій, з них прийнято ДПІ на паперових носіях 84 та 4523 в електронному вигляді засобами комунікаційного зв’язку. Частка подання  платниками  декларацій в електронному вигляді становить 98,18% (в порівнянні в аналогічним  періодом 2023 року – 96,9%).

Інформацію з питань режиму роботи ЦОП Миронівської  ДПІ, перелік та надання адміністративних послуг у Центрі обслуговування, можна отримати за телефоном (04574) 5-22-42, (04574) 5-70-55 або на офіційному порталі Головного управління ДПС у Київській області за посиланням http://kyivobl.tax.gov.ua

Миронівська  ДПІ