Одним з пріоритетних напрямків роботи Ірпінської ДПІ ГУ ДПС у Київській області є створення сприятливих умов для платників податків з метою надання якісних адміністративних, консультативних, інформаційних послуг.
Працівниками Ірпінської ДПІ в Центрі обслуговування платників здійснюється сервісне обслуговування платників податків; реєстрація та ведення обліку платників податків і платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням; формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків; своєчасне приймання та комп’ютерна обробка податкової та іншої звітності; проводиться інформаційно - роз’яснювальна робота щодо правильності розрахунку податків та заповнення декларацій; надаються адміністративні послуги.
Протягом січня – серпня 2024 року працівниками Ірпінської ДПІ було надано 7945 адміністративні послуги, в тому числі за липень – 1080.
Найбільшим попитом користується адміністративна послуга з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Зокрема, в січні-серпні 2024 громадянам видано 2971 карток, в тому числі в серпні – 407; 740 громадянам видані відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, в тому числі в серпні – 50.
Також вагомими є адміністративні послуги по опрацюванню документів платників єдиного податку. Так з початку року зареєстровано 1250 платник єдиного податку, видано 2296 витягів з реєстру платників єдиного податку, відповідно у серпні – 166 та 273.
В січні-серпні 2024 року зареєстровано:
- реєстраторів розрахункових операцій — 109, в тому числі у серпні - 10;
- програмних реєстраторів розрахункових операцій – 693 та 81 у серпні;
- книг обліку розрахункових операцій — 299, у серпні - 27;
- розрахункових книжок – 24, у серпні -1.
Крім цього, за вісім місяців поточного року суб’єктам господарювання видано 147 витягів з реєстру платників податку на додану вартість.
В Центрі обслуговування платників працівниками Ірпінської ДПІ постійно надаються рекомендації з питань використання сервісу ДПС «Електронний кабінет платника». Надається практична допомога щодо подання звітності в електронному вигляді через Електронний кабінет та інші можливості при його використанні. Постійно надається практична допомога платникам податків щодо отримання електронного цифрового підпису через онлайн-банкінг «Приват24». Також в Центрі обслуговування платники мають доступ до мережі Інтернет, що дає їм змогу формувати та передавати звітність в електронному вигляді.
Інформацію з питань режиму роботи ЦОПу Ірпінської ДПІ та надання адміністративних послуг можна отримати також за телефоном – (04597)67-544.
Перелік адміністративних послуг, які надаються Центрами обслуговування платників Головного управління ДПС у Київській області розміщено на субсайті ГУ ДПС у Київській області за посиланням http://kyivobl.tax.gov.ua у розділі «Діяльність» / «Адміністративні послуги».
Вхід до Електронного кабінету платника здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua.
Ірпінська ДПІ