З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) ГУ ДПС у Київській області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.
Так, у січні - лютому 2023 року до ГУ ДПС у Київській області надійшло поштою, електронною поштою, факсом, телефоном 45 таких документів, з них:
- електронною поштою надійшло 20 документів (або 44% від загальної кількості документів),
- поштою надійшло 25 документів (або 56% від загальної кількості документів).
У розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону у січні - лютому 2023 року ГУ ДПС у Київській області розглянуто запити від:
- фізичних осіб – 11 (або 24% від загальної кількості запитів);
- юридичних осіб – 34 (або 76% від загальної кількості запитів).
Запитувачі, зокрема, зверталися з проханням надати інформацію щодо:
- реєстрації/зупинення податкових накладних;
- реєстраційних даних платників податків;
- стану надходження податків та зборів до бюджетів;
- суми нарахованих податків;
- іншої податкової інформації.
За результатами розгляду, задоволено 39 запитів на публічну інформацію (або 87% від загальної кількості запитів). Станом на 01.03.2023 знаходиться на розгляді 6 запитів на інформацію (або 13% від загальної кількості запитів), термін розгляду яких не настав.
Отримати публічну інформацію, розпорядником якої є ГУ ДПС у Київській області, може кожен бажаючий, надіславши листа-запита за адресою: 03151, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 5-а (на конверті вказувати «Публічна інформація»); або на електронну адресу: kyivobl.public@tax.gov.ua; факс: (044) 246-23-40 чи зателефонувавши на (044) 200-37-31 у робочий час: з понеділка по п’ятницю з 08-00 до 12-00 год.; 12-45 до 17-00 год. (у п’ятницю – до 15-45 год.).