З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) ГУ ДПС у Київській області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.
Так, у січні - вересні 2023 року до ГУ ДПС у Київській області надійшло поштою, електронною поштою, факсом, телефоном 207 таких документів, з них:
- електронною поштою надійшло 130 документів (або 63% від загальної кількості документів),
- поштою надійшло 77 документів (або 37% від загальної кількості документів)
У розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону у січні - вересні 2023 року ГУ ДПС у Київській області розглянуто запити від:
- фізичних осіб – 64 (або 31% від загальної кількості запитів);
- юридичних осіб – 143 (або 69% від загальної кількості запитів).
Запитувачі, зокрема, зверталися з проханням надати інформацію щодо:
- реєстрації/зупинення податкових накладних;
- реєстраційних даних платників податків;
- щодо критеріїв ризиковості платників податків;
- суми нарахованих податків;
- іншої податкової інформації.
За результатами розгляду, задоволено 205 запитів на публічну інформацію (або 99 % від загальної кількості запитів). Станом на 01.10.2023 знаходиться на розгляді 2 запити на інформацію (або 1 % від загальної кількості запитів), термін розгляду яких не настав.
Отримати публічну інформацію, розпорядником якої є ГУ ДПС у Київській області, може кожен бажаючий, надіславши листа-запита за адресою:
03151, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 5-а (на конверті вказувати «Публічна інформація»); або на електронну адресу: kyivobl.public@tax.gov.ua; факс: (044) 246-23-40 чи зателефонувавши на (044) 200-37-31 у робочий час:
з понеділка по п’ятницю з 08-00 до 12-00 год.; 12-45 до 17-00 год. (у п’ятницю – до 15-45 год.).