З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) ГУ ДПС у Київській області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, нарочно, системою.
Так, у січні – квітні 2025 року до ГУ ДПС у Київській області надійшов поштою, електронною поштою, системою, нарочно 131 такий документ, з них:
- електронною поштою надійшло 105 документів (або 80% від загальної кількості документів),
- поштою надійшло 26 документів (або 20% від загальної кількості документів)
У розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону у січні - квітні 2025 року ГУ ДПС у Київській області розглянуто запити від:
- фізичних осіб – 82 (або 63% від загальної кількості запитів);
- юридичних осіб – 49 (або 37% від загальної кількості запитів).
Запитувачі, зокрема, зверталися з проханням надати інформацію щодо:
- надання копій документів;
- неврахування таблиць даних платника;
- сплати податків по нерухомому майну;
- проведення перевірки;
- кількості вакантних посад;
- іншої податкової інформації.
За результатами розгляду, задоволено 125 запитів на публічну інформацію (або 95% від загальної кількості запитів). Станом на 01.05.2025 знаходиться на розгляді 6 запитів на інформацію (або 5% від загальної кількості запитів), термін розгляду яких не настав.
Отримати публічну інформацію, розпорядником якої є ГУ ДПС у Київській області, може кожен бажаючий, надіславши листа-запита за адресою:
03151, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 5-а (на конверті вказувати «Публічна інформація»); або на електронну адресу: kyivobl.publicinfo@tax.gov.ua; факс: (044) 246-23-40 чи зателефонувавши на (044) 200-37-31 у робочий час:
з понеділка по п’ятницю з 08-00 до 12-00 год.; 12-45 до 17-00 год. (у п’ятницю – до 15-45 год.).