У першому кварталі 2024 року до Головного управління ДПС у Київській області надійшло 79 звернень громадян, 64 письмових заяв (листів), 15 – електронних заяв.
Питання, з якими звертались громадяни до Головного управління ДПС у Київській області:
- щодо нарахування та сплати податку на майно – 33 звернення (42% від загальної кількості звернень);
- щодо контрольно-перевірочної роботи – 24 звернення (30% від загальної кількості звернень);
- щодо консультації з питань податкового законодавства – 17 звернень (22% від загальної кількості звернень);
- щодо нарахування та сплати ЄСВ – 2 звернення;
- щодо нарахування податку на доходи з фізичних осіб - 1 звернення;
- щодо нарахування акцизного податку – 1 звернення;
- інші питання що належать до компетенції ДПС – 2 звернення;
- інші питання що належать до компетенції ДПС – 1 звернення .
Усього за суб’єктом звернення надійшло 78 - індивідуальних звернень (99% від загальної кількості звернень), 1(1% від загальної кількості звернень) - анонімне звернення, колективних не надходило.
За категоріями авторів не визначено - надійшло 77 звернень (97% від загальної кількості звернень), 1(1% від загальної кількості звернень) - від учасника бойових дій та 1(1% від загальної кількості звернень) - від особи з інвалідністю 1 групи.
Звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Герої України, за звітний період не надходило.
За соціальним станом авторів надійшло 75 звернень (95% від загальної кількості звернень) - соціальний стан не визначено, 4 звернення (5% від загальної кількості звернень) - від пенсіонерів.
За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Київській області:
- по 53 зверненнях (83% від загальної кількості звернень) – заявникам надано відповідні роз’яснення;
- по 10 зверненнях (16% від загальної кількості звернень) – вирішено позитивно;
- 1 звернення – що, не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян».
За терміном виконання звернень громадян:
- 15 звернень (19% від загальної кількості звернень) – знаходяться на виконанні (термін виконання по них не настав);
- 64 звернення (81% від загальної кількості звернень) – виконано в термін.
Всі звернення розглянуті кваліфіковано та об’єктивно, відповіді на звернення надані без порушень термінів.
Прийом громадян посадовими особами здійснюється Головним управління ДПС у Київській області згідно затверджених графіків, які розміщені на субсайті Головного управління ДПС у Київській області та центрах обслуговування платників.
За період січень - березень 2024 року здійснено 3 особистих прийоми за зверненнями громадян. Основними питаннями, що порушують громадяни у зверненнях є податкова політика, зокрема щодо контрольно-перевірочної роботи та ліцензування певних видів господарської діяльності.
Під час особистих прийомів громадянам надаються вичерпні роз’яснення та приймаються відповідні рішення про вирішення порушених громадянами питань у межах чинного законодавства.
Відмов з боку посадових осіб Головного управління ДПС у Київській області у задоволенні права на звернення не зафіксовано.
Порушення під час розгляду звернень громадян на особистому прийомі відсутні.
Громадяни які потребують соціального захисту не звертались.