Днями, під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» начальниця Білоцерківської ДПІ ГУ ДПС у Київській області Наталія Конова відповідала на запитання платників щодо застосування електронних сервісів при декларуванні доходів громадян.
Надаємо відповіді на декілька із них, які найбільш цікавили дозвонювачів:
Питання: Чи можна подати декларацію про майновий стан і доходи у паперовому вигляді?
Відповідь: Згідно Податкового кодексу України за вибором платника податку декларацію можна подати в один із таких способів:
- за місцем своєї податкової адреси особисто або уповноваженою на це особою.
- надіслати поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення.
- в електронному вигляді - через Електронний кабінет платника.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Питання: Як провести звірку щодо нарахування майнових податків?
Відповідь: Відповідно до норм Податкового кодексу України, платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до податкових органів для проведення звірки даних щодо:
- об'єктів оподаткування майновими податками (житлової та/або нежитлової нерухомості, земельних ділянок, що перебувають у власності платника податку);
- розміру площ об'єктів оподаткування;
- розміру ставок податку;
- права на користування пільгою зі сплати податку;
- нарахованої суми податку.
Для звірки даних щодо податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, платники мають звертатися до податкових органів за своєю податковою адресою, а для звірки щодо плати за землю необхідно звертатись з письмовою заявою до податкового органу за місцем знаходження земельної ділянки.
Білоцерківська ДПІ