Білоцерківська ДПІ ГУ ДПС у Київській області доводить до відома, що відповідно до п. 3 розд. VI Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 із змінами та доповненнями, державні органи, родичі, спадкоємці, інші особи подають інформацію про фізичних осіб, які померли, для закриття реєстраційних номерів облікових карток платників податків.
Внесення до Державного реєстру інформації про закриття реєстраційного номера облікової картки платника податків у зв’язку зі смертю проводиться у разі:
- отримання ДПС із Державного реєстру актів цивільного стану громадян інформації про фізичних осіб, які померли, у порядку подання інформації Міністерством юстиції України відповідно до законодавства;
- подання до будь-якого контролюючого органу державним органом, родичами, спадкоємцями, іншими особами заяви-повідомлення у довільній формі та копії свідоцтва про смерть чи витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (з пред’явленням оригіналів). У разі направлення такого повідомлення поштою копія свідоцтва про смерть або витягу із Державного реєстру актів цивільного стану громадян мають бути засвідчені у нотаріальному порядку.
Після закриття в Державному реєстрі реєстраційних номерів облікових карток платників податків у зв’язку зі смертю фізичних осіб такі номери не підлягають використанню надалі, крім випадків, передбачених законом.
У такому самому порядку здійснюється внесення запису про смерть фізичної особи до окремого реєстру Державного реєстру.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа:kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
Приєднатись до офіційного каналу ДПС у Телеграм: t.me/tax_gov_ua
Білоцерківська ДПІ