Протягом січня – серпня 2023 року, надійшло звернень щодо надання адміністративних послуг у кількості – 8455, з них 3801 безпосередньо у приміщенні ЦОП, 4654 – у електронній формі.
За вищевказаний період Ірпінською ДПІ було надано адміністративних послуг, а саме:
1. Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України ( у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з державного реєстру фізичних осіб – платників податків – 2985;
2. Видача відомостей з державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/ джерела виплачених доходів та утриманих податків – 510;
3. Реєстрація реєстратора розрахункових операцій – 136;
4. Реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 283;
5. Реєстрація розрахункових книжок – 30;
6. Реєстрація платника на додану вартість – 46;
7. Надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість – 128.
Найбільш популярною послугою за серпень залишається – видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України ( у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з державного реєстру фізичних осіб – платників податків, яких сформовано та видано у кількості 468 шт.
Ірпінська ДПІ