В. о. начальника Васильківської ДПІ Людмила Подварчук провела сьогодні зустріч з платниками податків на тему «Електронні комунікації з податковими органами. Алгоритм дій для подання заяв про бажання/відмову отримувати документи через Електронний кабінет».
Під час зустрічі податківець ознайомила присутніх з функціоналом Електронного кабінету та повідомила, що платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Учасників зустрічі інформували, що листування контролюючих органів з платниками податків, які подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі. Документ, надісланий контролюючим органом в Електронний кабінет, вважається врученим платнику податків, якщо він сформований з дотриманням вимог законів та є доступним в Електронному кабінеті.
Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет надсилається за ідентифікаторами форм F1391602 (для фізичних осіб) та J1391602 (для юридичних осіб).
Підвищуємо податкову обізнаність платників податків, зокрема щодо використання електронних сервісів ДПС, організовуючи інформаційно – роз’яснювальні заходи.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області
https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast