За участі в.о начальника Бориспільської ДПІ ГУ ДПС у Київській області Валентини Коновал та працівників ЦОП в приміщенні Бориспільської ДПІ відбувся «Круглий стіл» на тему «Подання заяви про бажання отримувати документи через Електронний кабінет».
Валентина Коновал наголосила, що своєчасна сплата податків - це запорука стабільного розвитку громад і держави, зміцнення її обороноздатності. Електронний кабінет платника податків та мобільний застосунок «Моя податкова» - надійні цифрові помічники платників податків у взаємодії з податковими органами. З метою економії бюджетних коштів на поштові витрати та спрощення процедури взаємодії платників з податковими органами, письмова комунікація також може здійснюватися через сервісну систему «Електронний кабінет». Кожен платник податків має можливість отримувати документи від податкової служби в Електронному кабінеті.
Для цього потрібно подати відповідну заяву за таким алгоритмом:
здійснити вхід до приватної частини Електронного кабінету ;
у режимі «Ведення звітності» обрати та заповнити форму Заяви про бажання отримувати документи через Електронний кабінет за формою F/J 1391602;
підписати електронним підписом форму Заяви F/J 1391602;
надіслати підписану Заяву до контролюючого органу.
Також можливо у меню «Налаштування» обрати вкладку «Бажання листування з контролюючим органом натиснути «Бажаю отримувати документи» вказати свою електронну адресу, підписати КЕП та надіслати.
Крім того, письмову заяву можна подати звернувшись до Бориспільскої ДПІ в м.Бориспіль, вул.Котляревського, 2, в точках доступу в м.Переяслав, вул.Богдана Хмельницького, 95 та м.Яготин вул.Незалежності,106 та до будь-якої ДПІ України.
Фахівці ЦОП відповіли на запитання платників податків щодо можливостей Електронного кабінету, а саме щодо можливості отримувати податкові повідомлення на сплату майнових податків.
Було надано практичну допомогу платнику в поданні Заяви про бажання отримувати документи через Електронний кабінет.