Аналіз матеріалів, розміщених у ЗМІ (соціальних мережах Телеграм, Фейсбук тощо), є джерелом інформації про порушників чинного податкового законодавства у сфері реалізації підакцизної продукції.
Так, при проведені моніторингу одного з Інтернет ресурсів, фахівці виявили оголошення про діяльність «багатопрофільного» закладу громадського харчування (кафе-бар, нічний клуб та адресна доставка готової їжі та алкогольних напоїв) з реалізацію алкогольної продукції за цінами суттєво нижче ринкових.
Перевіркою встановлено, що реалізацію алкогольних виробів без застосування РРО та одержання відповідної ліцензії здійснював місцевий підприємець.
Порушення зафіксовані актом фактичної перевірки та протоколом про адміністративне правопорушення. До ФОП застосовані штрафні/фінансові санкції в сумі понад 17 тис. гривень.
Співробітниками управління протидії економічним правопорушенням ГУ ДФС у Київській області, згідно складеного опису було вилучено з незаконного обігу алкогольні напої в асортименті на орієнтовну суму 40 тис. гривень.