Головне управління ДПС у Київській області звертає увагу платників податків, що надіслати лист або запит до відповідного органу ДПС можна в меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету.
Нагадуємо, що робота в приватній частині Електронного кабінету здійснюється із використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого в будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Протягом одного робочого дня після надсилання електронного листа до органу ДПС автора такого листа повідомлять про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого направлено даний запит. Відомості щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, а відправлені листи – у вкладці «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
Відповідь на звернення, лист або запит надається контролюючим органом поштою або на електронну адресу, зазначену в зверненні, у строки, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами, зокрема:
- ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» – для надання відповіді на звернення,
- ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» – для надання відповіді на запит на отримання публічної інформації,
- ст. 52 Податкового кодексу України – для надання індивідуальної податкової консультації.
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast