Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Підсумки роботи Миронівської ДПІ за основними напрямками за січень-червень 2024 року

, опубліковано 08 липня 2024 о 11:39

Центри обслуговування платників в умовах воєнного стану надають послуги платникам податків незалежно від їхнього місця обліку.

У січні – червні  2024 року до Центру обслуговування платників Миронівської ДПІ надійшло 2779 звернень щодо надання адміністративних послуг (в т.ч. за червень 2024 року  - 393) . Кількість оброблених та наданих адміністративних послуг фахівцями ЦОП становить 2654 (в т.ч. за червень 2024 року  - 371).

Найчастіше громадяни звертались за отриманням адміністративної послуги з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Всього у січні – червні  2024 року надано  1062 таких послуг. 

Запитуваними також є послуги з видачі та отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми та джерела виплачених доходів та утриманих податків (529). 

У січні - червні 2024 року зареєстровано 181 платники єдиного податку, внесено  218 змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку, надано 360 витяги з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 35 реєстраторів розрахункових операцій та 144 ПРРО,  61 книг обліку розрахункових операцій та 32 розрахункових книжок; 17 платників отримали витяги з реєстру платників податку на додану вартість, видано 7 довідок щодо підтвердження статусу податкового резидента України.

Центр обслуговування платників працює за принципом оперативного та якісного обслуговування бізнесу та громадян. 

Крім адміністративних, ЦОПами надаються консультаційні та інформаційні послуги, здійснюється приймання звітності та вхідної кореспонденції.

Протягом вказаного періоду опрацьовано  420 відомості з Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Всі відомості  опрацьовані своєчасно.

  Інформацію з питань режиму роботи ЦОП Миронівської  ДПІ, перелік та надання адміністративних послуг у Центрі обслуговування, можна отримати за телефоном (04574) 5-22-42, (04574) 5-70-55 або на офіційному порталі Головного управління ДПС у Київській області за посиланням http://kyivobl.tax.gov.ua

 Звертаємо увагу та радимо платникам користуватися електронними сервісами від ДПС та отримувати адміністративні послуги  в онлайн-режимі. 

 Щодо діяльності Головного управління ДПС у Київській області  вся інформація оприлюднюється на офіційних інформаційних ресурсах, а саме: 

 Субсайт ГУ ДПС у Київській області за посиланням https://kyivobl.tax.gov.ua 

 Офіційна сторінка у Facebook https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast/ 

 Канал ДПС у Телеграм: t.me/tax_gov_ua. 

Миронівська  ДПІ