Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Контакти

Для отримання інформаційно-довідкових послуг – Контакт-центр ДПС 0800 501 007

Головне управління ДПС у Київській області 

Поштова адреса: 03151, м. Київ-151, вул. Святослава Хороброго, 5а

Електронна пошта: kyivobl.official@tax.gov.ua

ТЕЛЕФОНИ
Канцелярія (044) 200-37-52,
(044) 200-37-92
Факс (044) 246-22-25
Приймальня начальника
факс
(044) 200-37-00
(044) 246-23-40
Приймальня громадян (особистий прийом) (044) 200-37-31
З питань кадрового забезпечення (044) 200-37-47
Довіри по фактам корупції
Електронна пошта для повідомлень про корупцію
(044) 200-37-82, ip 3782
kyivobl.nupzvk@tax.gov.ua
Модератор ЦОП (044) 246-22-28
Електронні сервіси (044) 200-37-41
Видача картки платника податків та відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (044) 200-37-56
Для фізичних осіб з питань мінімального податкового зобов’язання (044) 200-37-16
Адміністрування фізичних осіб: ПДФО, ЄСВ, військовий збір (044) 200-37-18
Адміністрування фізичних осіб: податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортний податок, земельний податок, туристичний збір (044) 200-37-97
Декларування доходів громадянами

(044) 200-37-16

(096) 986-19-41

Адміністрування фізичних осіб: ПДВ та єдиний податок (044) 200-37-74
Податковий аудит (044) 200-37-22
З питань застосування РРО/ПРРО (044) 200-60-32
Акцизний податок, ліцензування (044) 273-31-39
Адміністрування юридичних осіб: екологічний податок, ресурсні платежі, місцеві податки (044) 200-37-14
(095) 738-37-10
Податок на прибуток, спрощена система оподаткування юридичних осіб (єдиний податок), діяльність неприбуткових організацій (044) 200-37-12
(093) 026-94-26
Податок на додану вартість (044) 200-37-13
Податковий борг, заборгованість з ЄВ (044) 200-37-29
Інформація щодо зупинення реєстрації податкових накладних  (096) 092-12-45
Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг (044) 200-60-30
З питань сплати податків, зборів та обов’язкових платежів (044) 200-37-27
(044) 200-37-34
(044) 200-37-60
(044) 200-37-81
(04563) 9-16-62
З питань взаємодії з територіальними громади (044) 200-37-27
З питань контрольованих операцій (044) 200-60-23
З питань контролю міжнародної діяльності (044) 200-37-73
 
ЦЕНТРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПЛАТНИКІВ
 

Перелік посадових осіб, відповідальних за взаємодію із суб’єктами господарювання під час впровадження ПРРО ГУ ДПС у Київській області 


п/п
Прізвище, ім’я, по батькові Посада сфера, надання консультації телефон
1 Рахуба
Мар’яна Володимирівна
головний державний інспектор віддлу фактичнх перевірок
управління податкового аудиту
щодо сфери застосування програмних РРО (044)200-39-23
2  Ширназарова
Олена Валеріївна
Начальник відділу ведення реєстрів та реєстрації
за окремими видами податків управління
електронних сервісів
щодо реєстрації програмних РРО (ПРРО) (044)200-60-32
3 Сакало
Олена Юріївна
головний державний інспектор відділу ведення
реєстрів та реєстрації за окремими видами
податків управління електронних сервісів
щодо реєстрації програмних РРО (ПРРО) (044)200-60-32

Режим роботи: 

понеділок – четвер з 8.00 до 17.00п’ятниця з 8.00 до 15.45перерва з 12.00 до 12.45субота, неділя вихідні

Громадянин може викласти своє звернення до ГУ ДПС у Київській області через:

- засоби телефонного зв'язку за телефонним номером: 0800-501-007;

- використання мережі Інтернет на поштову скриньку kyivobl.zvernennya@tax.gov.ua;

- поштою або передати особисто чи через уповноважену особу до ГУ ДПС у Київській області за адресою: 03151, м. Київ-151, вул. Святослава Хороброго, 5А;

- особистий прийом керівництвом чи посадовими особами структурних підрозділів ГУ ДПС у Київській області. 

Водночас повідомляємо, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.Таким чином, електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканкопії або фото копії. Також звертаємо увагу, що відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Запит на отримання публічної інформації, відповідно до Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VІ „Про доступ до публічної інформації”, може бути поданий:

- на поштову адресу: 03151, м. Київ – 151, вул. Святослава Хороброго, 5а;

- *на електронну адресу: kyivobl.publicinfo@tax.gov.ua; - факсом: (044) 246 – 23– 40;

- за телефоном: (044) 200 – 37 – 31;

*Примітка: на вказану електронну адресу не надсилаються пропозиції, заяви, скарги громадян, юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, самозайнятих осіб, а також питання щодо практичного використання окремих норм податкового законодавства, питання практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, питання з роз'яснення прав та обов'язків платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, порядку сплати єдиного внеску.Спеціальне місце для роботи запитувачів з документами чи їх копіями знаходиться в ЦОП ГУ ДПС у Київській області за адресою: м. Київ-151, вул. Святослава Хороброго, 5а.

Інформаційно-довідковий департамент:

Отримати інформаційно-довідкові послуги в режимі оnline зателефонувавши до Контакт-центру ДПС за номером телефону: 0 800 501 007(безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів - за тарифами операторів мобільного зв’язку).

Для зручності отримання інформаційно-довідкових послуг за телефоном та можливості вибору бажаного напряму послуг за допомогою автовідповідача телефонний апарат має працювати в тоновому режимі набору номера.

Тоновий режим набору номера означає, що при натисканні будь-якої кнопки на телефонному апараті в слухавці має звучати короткий мелодійний гудок. Звучання при наборі номера характерного «клацання» означає, що телефонний апарат працює у режимі імпульсного набору номерів.

Для переведення телефонного апарату в тоновий режим необхідно натиснути кнопку [*] – зірочка або перевести перемикач на корпусі телефону/на слухавці у положення «Tone» (Тон).

Якщо зазначені дії не дали результату, необхідно ознайомитись з інструкцією користування телефонним апаратом.

Мобільні телефони переводити в тоновий режим не потрібно.

У дискових телефонних апаратах відсутня можливість тонового набору номера.

Для отримання інформаційно-довідкових послуг у період воєнного стану телефонуйте щоденно з 8:00 до 19:00, у п’ятницю з 8:00 до 18:00 (крім суботи та неділі).

Інформація, яка надається за допомогою автовідповідача, систематизована за напрямами у дворівневому IVR:

І рівень IVR

Кнопка 0 – збір з одноразового (спеціального) добровільного декларування.

Кнопка 1 – податок на додану вартість.

Кнопка 2 – податок на доходи фізичних осіб, військовий збір, єдиний соціальний внесок.

Кнопка 3 – програмні РРО/РРО, готівкові розрахунки та спрощена система.

Кнопка 4 – інші інформаційно-довідкові послуги.

ІІ рівень IVR

Кнопка 1 – акцизний податок, податковий борг, ліцензування виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального;

Кнопка 2 – податок на прибуток;

Кнопка 3 – екологічний податок, рентна плата, облік платників;

Кнопка 4 – плата за землю, податок на нерухоме майно, інші місцеві податки і збори, державне мито, ЗЕД, оскарження рішень;

Кнопка 5 – права і обов’язки, відповідальність, переміщення товарів в/з зони ООС;

Кнопка 6 – щодо послуг з отримання цифрового підпису;

Кнопка 7 – для скасування цифрового підпису у телефонному режимі, за наявності ідентифікаційних даних власника сертифіката та ключової фрази голосової автентифікації. 

І рівень IVR

Кнопка 5 – сервіс «Пульс».

Кнопка 6 – залишити усне звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

Кнопка 7 – для повідомлення щодо неправомірної відмови від проведення розрахунків у безготівковій формі за допомогою банківських платіжних засобів, продажу алкогольних напоїв під час дії воєнного стану.

Кнопка 8 – питання стану обробки електронної звітності.

Для самостійного пошуку відповіді на запитання Вам необхідно зайти в Інтернет мережі на Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс або на офіційний вебпортал ДПС у розділ «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» або надіслати запитання на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.

Громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру ДПС зі стаціонарного або мобільного телефону за номером: +380 44 454 16 13.

Електронна скринька Комунікаційної платформи: kyivobl.ikc@tax.gov.ua

Контактні номери телефонів Комунікаційної платформи: 044 200 3726; 044 200 3759