Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація та копії документів для підтвердження невідповідності критеріям ризиковості подаються до ДПС в електронній формі

, опубліковано 18 лютого 2020 о 09:26

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що абз.1 п.6 «Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», затвердженому
постановою Кабінету Міністрів України
від 11.12.2019 №1165  передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості   розглядає комісія регіонального рівня:

- у разі встановлення відповідності платника хоча б одному з критеріїв ризиковості,  комісія приймає рішення про відповідність платника критеріям ризиковості платника податку.

- у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника критеріям ризиковості та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про його невідповідність  критеріям ризиковості, комісія  розглядає питання виключення платника з переліку платників, які відповідають критеріям  ризиковості платника податку.

Рішення про відповідність  платника  критеріям ризиковості платника податку та Рішення про невідповідність  платника  критеріям ризиковості платник податку отримує через електронний кабінет у день їх прийняття.                     

            Звертаємо увагу, що інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв’язку з урахуванням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг”, “Про електронні довірчі послуги” та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами - абз.9 п.6 Порядку №1165.

Документами, необхідними для розгляду питання виключення з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника, можуть бути:

- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання  транспортування, навантаження, розвантаження, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;

- інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

Всі новації у податковому законодавстві та основні вимоги застосування норм Податкового кодексу України доступні також на нашій офіційній сторінці у Facebook https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast/