Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як оформити лист-запит до органу ДФС

, опубліковано 19 жовтня 2018 о 16:00

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що оформлення письмових звернень (листів, запитів) платників податків, зокрема від юридичних осіб здійснюються відповідно до вимог Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» зі змінами та доповненнями та Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від02.03.2015 № 271.

Згідно з п. 2.3.2.2 підрозд. 2.3.2 розд. 2.3 частини ІІ Інструкції з діловодства у Державній фіскальній службі України, затвердженої наказом ДФС від 06.06.2018 № 365 (далі – Інструкція з діловодства), усі документи, що надходять до ДФС, приймаються централізовано службою діловодства без права делегування відповідної функції іншим структурним підрозділам ДФС.

Строки виконання документів можуть бути типовими або індивідуальними. Типові строки виконання документів установлюються законодавством. Строки виконання основних документів наводяться у додатку 10 до Інструкції з діловодства. Індивідуальні строки встановлюються Головою ДФС, першим заступником, заступником Голови ДФС відповідно до розподілу функціональних обов’язків. Кінцевий строк виконання зазначається у тексті документа або резолюції (підрозд. 1.5.12 розд. 1.5 частини І Інструкції з діловодства).     Пунктом 10 додатку 10 до Інструкції з діловодства передбачено, що строк виконання листів-звернень, запитів від установ та організацій становить 30 календарних днів з моменту реєстрації документа в ДФС, якщо інше не визначено в листі-зверненні (запиті), нормативно-правовими актами, резолюцією керівництва ДФС.