Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Підсумки роботи Ірпінської ДПІ за основними напрямками за січень-червень 2024 року

, опубліковано 08 липня 2024 о 11:31

Одним з пріоритетних напрямків роботи Ірпінської ДПІ ГУ ДПС у Київській області є створення сприятливих умов для платників податків з метою надання якісних адміністративних, консультативних, інформаційних послуг.

Працівниками Ірпінської ДПІ в Центрі обслуговування платників здійснюється сервісне обслуговування платників податків; реєстрація та ведення обліку платників податків і платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів,  пов’язаних з оподаткуванням; формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків; своєчасне приймання та комп’ютерна обробка податкової та іншої звітності; проводиться інформаційно - роз’яснювальна робота щодо правильності розрахунку податків та заповнення декларацій; надаються адміністративні послуги.

Протягом січня – червня 2024 року працівниками Ірпінської ДПІ було надано 6622 адміністративні послуги, в тому числі за червень – 836.

Найбільшим попитом користується адміністративна послуга з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Зокрема, в січні-червні 2024 громадянам видано 2229 карток, в тому числі в червні – 241; 638 громадянам видані відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, в тому числі в червні – 49.  

Також  вагомими є адміністративні послуги по опрацюванню  документів платників єдиного податку. Так з початку року зареєстровано 1704  платник єдиного податку, видано 953 витягів з реєстру платників єдиного податку, відповідно у червні – 134 та 257. 

В січні-червні 2024 року зареєстровано: 

- реєстраторів розрахункових операцій — 86, в тому числі у червні - 20; 

- програмних реєстраторів розрахункових операцій – 531 та 97 у червні;

- книг обліку розрахункових операцій — 233, у червні - 21 ; 

- розрахункових книжок – 23. 

Крім цього, за шість місяців поточного року суб’єктам господарювання видано 111 витягів з реєстру платників податку на додану вартість.

В Центрі обслуговування платників працівниками Ірпінської ДПІ постійно надаються рекомендації з питань використання сервісу ДПС «Електронний кабінет платника». Надається практична допомога щодо подання звітності в електронному вигляді через Електронний кабінет та інші можливості при його використанні. Постійно надається практична допомога платникам податків щодо отримання електронного цифрового підпису через онлайн-банкінг «Приват24». Також в Центрі обслуговування платники мають доступ до мережі Інтернет, що дає їм змогу формувати та передавати звітність в електронному вигляді.

Інформацію з питань режиму роботи ЦОПу Ірпінської  ДПІ та надання адміністративних послуг можна отримати також за телефоном – (04597)67-544.

Перелік адміністративних послуг, які надаються Центрами обслуговування платників Головного управління ДПС у Київській області розміщено на субсайті ГУ ДПС у Київській області за посиланням http://kyivobl.tax.gov.ua  у розділі «Діяльність» / «Адміністративні послуги».

Вхід до Електронного кабінету платника здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua

Ірпінська  ДПІ