Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Підсумки роботи Іванківсько-Поліської ДПІ ГУ ДПС у Київській області за січень-жовтень 2024 року

опубліковано 05 листопада 2024 о 14:19

Працівниками Іванківсько-Поліської ДПІ в Центрі обслуговування платників здійснюється сервісне обслуговування платників податків; реєстрація та ведення обліку платників податків і платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів,  пов’язаних з оподаткуванням; формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків; своєчасне приймання та комп’ютерна обробка податкової та іншої звітності; проводиться інформаційно - роз’яснювальна робота щодо правильності розрахунку податків та заповнення декларацій; надаються адміністративні послуги

Станом на 01 листопада  2024 року на податковому обліку в Іванківсько-Поліській  ДПІ ГУ ДПС у Київській області перебуває 1039 юридичних осіб та 1420  фізичних осіб-підприємців.

За десять місяців 2024 року фахівцями Центру обслуговування платників Іванківсько-Поліської ДПІ розглянуто 4220 звернень громадян щодо надання адміністративних послуг, з них 1351 надійшло в електронній формі. Надано протягом звітного періоду 2869 адміністративних послуг в ЦОП працівниками Іванківсько-Поліської ДПІ. За жовтень 2024 року надано 399  адміністративних послуг, в тому числі засобами телекомунікаційного зв’язку - 143, у ЦОП - 256.

Найбільш запитуваною адміністративною послугою була видача реєстраційних номерів облікової картки платника податків та внесення відповідних даних до паспортів – надано з початку року 2435 таких послуг. Також громадянами отримано 356 довідок з Державного реєстру фізичних осіб про суми виплачених доходів та утриманих податків, зареєстровано 554 книги обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок, 77 реєстраторів розрахункових операцій, 1705 програмних реєстраторів розрахункових операцій. Разом з тим, зареєстровано платниками єдиного податку - 245 суб’єктів підприємницької діяльності, надано 350 витягів з реєстру платників єдиного податку, 19 витягів з реєстру платників ПДВ, видано 12 довідок щодо підтвердження статусу податкового резидента. 

Перелік адміністративних послуг,  які надаються Центром обслуговування платників Іванківсько-Поліської  ДПІ Головного управління ДПС у Київській області розміщено на субсайті ГУ ДПС у Київській області за посиланням http://kyivobl.tax.gov.ua  у розділі «Діяльність» / «Адміністративні послуги».

Нагадаємо, що Центр обслуговування платників Іванківсько-Поліської  ДПІ  працює з понеділка по четвер з 08-00 години до 17-00 години, у п’ятницю з 08-00 години до 15 год.45 хв., субота та неділя вихідні. Перерва з 12-00 години до 12 год.45 хв.

Інформацію з питань режиму роботи ЦОПу Іванківсько-Поліської  ДПІ  та надання адміністративних послуг можна отримати також за телефоном модератора -  (04591)5-16-94.

Звертаємо увагу громадян, що отримати адміністративні  послуги можливо в онлайн - режимі, використовуючи сервіс  «Електронний кабінет платника».

Вхід до Електронного кабінету платника здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua. 

Іванківсько-Поліська  ДПІ