Миронівською ДПІ ГУ ДПС у Київській області створюються сприятливі умови для платників податків, з метою якісного надання адміністративних послуг. Постійно проводиться роз’яснювальна робота щодо впровадження податкових новацій та реалізації пріоритетних напрямів податкової політики.
У січні – жовтні 2024 року до Центру обслуговування платників Миронівської ДПІ надійшло 4515 звернень щодо надання адміністративних послуг (в т.ч. за жовтень 2024 року - 500) . Кількість оброблених та наданих адміністративних послуг фахівцями ЦОП становить 4347 (в т.ч. за жовтень 2024 року - 495).
Найчастіше громадяни звертались за отриманням адміністративної послуги з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Всього у січні – жовтні 2024 року надано 1932 таких послуг.
Запитуваними також є послуги з видачі та отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми та джерела виплачених доходів та утриманих податків (761).
У січні - жовтні 2024 року зареєстровано 261 платники єдиного податку, внесено 315 зміни до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку, надано 629 витяги з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 59 реєстраторів розрахункових операцій та 202 ПРРО, 94 книг обліку розрахункових операцій та 49 розрахункових книжок; 26 платників отримали витяги з реєстру платників податку на додану вартість, видано 7 довідок щодо підтвердження статусу податкового резидента України.
Центр обслуговування платників працює за принципом оперативного та якісного обслуговування бізнесу та громадян.
Крім адміністративних, ЦОПами надаються консультаційні та інформаційні послуги, здійснюється приймання звітності та вхідної кореспонденції.
Протягом вказаного періоду опрацьовано 673 відомостей з Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Всі відомості опрацьовані своєчасно.
Протягом вказаного періоду надійшло 10932 декларацій, з них прийнято ДПІ на паперових носіях 155 та 10777 в електронному вигляді засобами комунікаційного зв’язку. Частка подання платниками декларацій в електронному вигляді становить 98,58% (в порівнянні в аналогічним періодом 2023 року – 96,8%).
Працівниками ДПІ постійно проводиться роз’яснювальна робота по залученню платників податків до подачі звітності в електронному вигляді та проводяться заходів щодо популяризації електронних сервісів ДПС.
З метою забезпечення якісного проведення у 2024 році деклараційної кампанії, щодо виконання платниками податків вимог Податкового кодексу, проведено організаційні заходи, спрямовані на створення належних умов для громадян для подання річної податкової декларації про майновий стан та доходи, визначення податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб і військового збору та подання декларації для отримання податкової знижки.
Інформацію з питань режиму роботи ЦОП Миронівської ДПІ, перелік та надання адміністративних послуг у Центрі обслуговування, можна отримати за телефоном (04574) 5-22-42, (04574) 5-70-55 або на офіційному порталі Головного управління ДПС у Київській області за посиланням http://kyivobl.tax.gov.ua .
Звертаємо увагу та радимо платникам користуватися електронними сервісами від ДПС та отримувати адміністративні послуги в онлайн-режимі.
Щодо діяльності Головного управління ДПС у Київській області вся інформація оприлюднюється на офіційних інформаційних ресурсах, а саме:
Субсайт ГУ ДПС у Київській області за посиланням https://kyivobl.tax.gov.ua
Офіційна сторінка у Facebook https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast/
Канал ДПС у Телеграм: t.me/tax_gov_ua.
Миронівська ДПІ