В Броварській ДПІ адміністративні послуги надаються у порядку визначеному відповідним наказом ГУ ДПС у Київській області від 05.08.2024 №510 «Про затвердження інформаційних карток адміністративних послуг», яким затверджені інформаційні картки адміністративних послуг. В залі працює модератор, який допомагає платникам знайти необхідні матеріали та надає усні консультації з питань, що відносяться до компетенції ДПІ. В залі ЦОП на стенді розміщені інформаційні картки, у модератора можна ознайомитись зі зразками заяв для отримання адміністративних послуг, що надаються ДПІ.
Головним завданням працівників Броварської ДПІ є забезпечення якісного обслуговування платників - відвідувачів ЦОП Броварської ДПІ, оперативне реагування на проблемні питання платників, вжиття заходів щодо їх упередження та вирішення, комунікація з іншими підрозділами Головного управління ДПС у Київській області.
Протягом січня –лютого 2025 року, працівниками Броварської ДПІ було надано всього:
4000 адміністративних послуг, в т.ч. у лютому – 1969, а саме:
- 2769 видано карток реєстраційного номера облікової картки платника
Податків, у тому числі у лютому - 1340;
- 148 видано довідок - відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-
платників про суми/джерела виплачених доходів та утриманих
податків, у тому числі у лютому - 126;
- 13 відміток до паспорта громадян України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь які платежі за серією та номером паспорта, у тому числі у лютому – 5;
- 745 - витягів з реєстру платників єдиного податку, у тому числі у лютому - 357;
- 64 - витягів з реєстру платників ПДВ, у тому числі у лютому - 33;
- 8 - довідок про доходи, у тому числі у лютому - 6;
- 58 - довідок-підтвердження статусу податкового резидента України, у тому числі у лютому - 17;
- 108 - книг обліку розрахункових операцій, у тому числі у лютому - 47, 62 реєстратора розрахункових операцій, у тому числі у лютому - 20 та 13 розрахункових книжок, у тому числі у лютому – 6;
- 11- надано витягів з реєстру неприбуткових установ та організацій.
Крім того, у січні – лютому 2025 року опрацьовано 1960 відомостей, у тому числі у лютому – 744, які надійшли з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських організацій в електронному вигляді, прийнято податкової та іншої звітності в центрі обслуговування від платників 1562 примірника, у тому числі у лютому - 982.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота з платниками податків з питань використання сервісу ДПС «Електронний кабінет платника», який працює цілодобово (в т.ч. у святкові та вихідні дні). Отримання інформації відбувається в режимі он-лайн, без відвідування Центрів обслуговування платників та без встановлення програмного забезпечення.
Під час проведення кампанії декларування доходів громадян, отриманих у 2024 році, створені комфортні умови для заповнення та подачі декларацій:
- обладнані місця доступу до мережі інтернет в залі №2 , де встановлені персональні компьютери, що дає можливість проводити тренінги, надавати практичну допомогу при подачі декларацій через Електронний кабінет платника, отримання джерел доходів з ДРФО в електронному вигляді;
- при заповненні декларації про майновий стан і доходи у паперовому вигляді (при цьому бланки декларацій надаються платникам безкоштовно), проводиться роз’яснювальна робота правильності заповнення обов’язкових реквізитів та додавання документального підтвердження задекларованих сум.
Крім того, у січні- лютому було актуальним питання - отримання Реєстраційного номеру облікової картки платника податків для неповнолітніх дітей, тому приділялося багато уваги на інформування платників про альтернативні шляхи отримання послуг та сервісів, зокрема користування сервісами та послугами ДПС через Електронний кабінет платника та мобільний застосунок «Моя податкова», за допомогою яких є можливість подання заяв за формою 1-ДР облікової картки фізичної особи - платника податків, заяви на внесення змін до ДРФО за формою 5-ДР, направлення запиту на отримання відомостей про суми виплачених доходів тощо.
З використанням Електронного кабінету та мобільного застосунку «Моя податкова» фізичним особам надана можливість сплатити податки, збори, платежі та єдиний внесок, скориставшись однією із запропонованих платіжних систем, з використанням QR-коду або спрощеним методом сплати (Apple Pay, Google Pay).
Так, працівниками Броварської ДПІ з громадськістю та бізнес-спільнотою у січні -лютому 2025 року були проведені наступні заходи:
- «Гарячі лінії»:
- Законодавчі зміни у справлянні військового збору всіх ФОП з 1 січня 2025 року»;
- «Порядок отримання дитиною до 14 років документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків»
- Практикум «Який алгоритм дій для подання заяв про бажання отримувати документ через Електронний кабінет або про відмову отримувати документ через Електронний кабінет»;
- Семінар-практикум «Деклараційна кампанія доходів отриманих протягом 2024 року»;
- Зустріч «Реформа податкової системи: що передбачено НСД? Заходи ДПС у межах впровадження Національної стратегії доходів до 2030 року»;
- фахівці Броварської ДПІ проводитимуть щоденні тренінги:
- Декларування доходів доходів отриманих у 2024 році;
- Електронний кабінет платника: сучасний та безпечний сервіс ДПС.
Звертаємо увагу, що перелік адміністративних послуг, які надаються Центрами обслуговування платників можна переглянути на офіційному порталі Головного управління ДПС у Київській області за посиланням http://kyivobl.tax.gov.ua.
Інформацію з питань режиму роботи Броварської ДПІ та надання адміністративних послуг можна отримати за телефоном (04594) 7-20-90 або на офіційному порталі Головного управління ДПС у Київській області за посиланням http://kyivobl.tax.gov.ua. у розділі «Контакти».