Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Підсумки діяльності за основними напрямками роботи Бучанської ДПІ ГУ ДПС у Київській області за січень - лютий 2025 року

, опубліковано 04 березня 2025 о 11:40

Бучанська ДПІ ГУ ДПС у Київській області інформує, що за січень - лютий 2025 року Центром обслуговування платників опрацьовано
10717 звернень щодо надання адміністративних послуг.

Найбільш запитуваними є послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Їх отримали  6247 фізичних осіб. Надано 408 послуги з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.

Станом на 01березня  2025 року на податковому обліку перебуває 64709 платників податків - суб’єктів господарювання, з них 26328 юридичних осіб, 38381  фізичних осіб-підприємців, 513 самозайнята особа (фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність).

Видано 146 витягів з реєстру платників податку на додану вартість, зареєстровано 448 книг обліку розрахункових операцій, 31 розрахункових книг, 400 реєстраторів розрахункових операцій та 876 програмних реєстраторів розрахункових рахунків.

Крім того, за січень –  лютий  2025 року надано 1907 витягів з реєстру платників єдиного податку.

Видано 17 довідок про доходи фізичних осіб – підприємців.

Опрацьовано 215  звернень від фізичних осіб щодо підтвердження статусу податкового резидента України. 

З початку року до Бучанської ДПІ подано платниками 96382 податкових звітів, в тому числі в електронному вигляді –93291, в паперовому вигляді -3091, відсоток поданих декларацій в електронному вигляді – 96,79%.

Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів під час військового стану, використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС.

В залі ЦОП до послуг платників є комп’ютер, який підключений до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Спеціалісти ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших сервісів. Вхід до Електронного кабінету платника здійснюється за адресою: http://kyivobl.tax.gov.ua.

 

За консультаціями з питань надання адміністративних послуг можна звернутись: 

Адреса ЦОП:

08292,  Київська обл., Бучанський район, м. Буча, вул. Енергетиків, буд. 1-А, телефон: (04597) 48590

Віддалені робочі місці (точки доступу до адміністративних послуг):

1. м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-А

телефон: (04597) 67544

2. м. Вишневе, вул. Лесі Українки, 88

телефон: (044) 406-00-16

Контакти:  

Координація надання адміністративних послуг (модератор) -  (04597) 48590

Отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків, з питань застосування РРО/ПРРО, електронна звітність - (04597) 48590

Сервіс «ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА» – телефон 0800 501 007

Скористатися сервісом «ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА» можна за онлайн посиланням https://tax.gov.ua/others/kontakt-tsentr 

Електронна пошта: kyivobl.official@tax.gov.ua 

Електронна пошта для подання громадянами письмових звернень: kyivobl.zvernennya@tax.gov.ua 

Електронна пошта для отримання публічної інформації: kyivobl.publicinfo@tax.gov.ua 

Режим роботи:

Понеділок - четвер: з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.

П'ятниця: з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.

Обідня перерва: з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хв.

Технічна перерва кожні дві години на 15 хв.

Субота, неділя – вихідні дні.