В Броварській ДПІ адміністративні послуги надаються у порядку визначеному відповідним наказом ГУ ДПС у Київській області від 05.08.2025 року №804 «Про затвердження типових інформаційних карток адміністративних послуг», яким затверджені інформаційні картки адміністративних послуг. В залі працює модератор, який допомагає платникам знайти необхідні матеріали та надає усні консультації з питань, що належать до компетенції ДПІ. В залі ЦОП на стенді розміщені інформаційні картки, у модератора можна ознайомитись зі зразками заяв для отримання адміністративних послуг, що надаються ДПІ.
Головним завданням працівників Броварської ДПІ є забезпечення якісного обслуговування платників - відвідувачів ЦОП Броварської ДПІ, оперативне реагування на проблемні питання платників, вжиття заходів щодо їх упередження та вирішення, комунікація з іншими підрозділами Головного управління ДПС у Київській області.
Протягом січня – вересня 2025 року працівниками Броварської ДПІ платникам податків надано 13875 адміністративних послуг.
Найчастіше відвідувачі звертались за отриманням довідок про податковий номер – 7887 звернень, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 698 Також зареєстровано 505 книг обліку розрахункових операцій, 75 розрахункових книжок та 393 реєстраторів розрахункових операцій.
Крім того, мали попит послуги: щодо отримання витягів з реєстру платників єдиного податку - платники отримали з початку року 3725 витягів; витягів з Реєстру платників ПДВ - 313 витягів.
Наразі електронна звітність стала вибором більшості платників Броварщини. Так, за січень-вересень 2025 року прийнято 137,0 тис. документів податкової звітності. При цьому із загальної кількості поданих звітних документів платниками було направлено засобами телекомунікаційного зв’язку 134,9 тис.документів, що становить 98,5 % та є одним із найкращих показників в області.
Постійно пропонується платникам податків приєднатися до електронного листування з органами ДПС шляхом подання Заяви про бажання отримувати документи через електронний кабінет (код форми F1391602/J1391602). Станом на 01.10.2025 платниками податків до Броварської ДПІ подано 4114 Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет.
Здійснення листування контролюючих органів з платниками податків в електронній формі засобами Електронного кабінету має низку переваг, серед яких забезпечення своєчасного отримання повідомлень, актів, рішень, вимог, листів та іншої офіційної кореспонденції, миттєве отримання повідомлень на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет, отримання документів від контролюючого органу в електронному вигляді через Електронний кабінет, постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті та зменшення кількості особистих візитів до контролюючих органів.
Інформацію з питань режиму роботи Броварської ДПІ та надання адміністративних послуг можна отримати за телефоном (04594) 7-20-90 або на офіційному порталі Головного управління ДПС у Київській області за посиланням http://kyivobl.tax.gov.ua у розділі «Контакти».