Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Підсумки діяльності за основними напрямками роботи Бучанської ДПІ за січень - жовтень 2025 року

опубліковано 26 листопада 2025 о 10:18

Бучанська ДПІ ГУ ДПС у Київській області інформує, що за січень- жовтень 2025 року Центром обслуговування платників опрацьовано 46839 звернень щодо надання адміністративних послуг.

Найбільш запитуваними є послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Їх отримали  23075 фізичних осіб. Надано 2261 послуги з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.

Станом на 01 листопада  2025 року на податковому обліку перебуває 68675 платників податків - суб’єктів господарювання, з них 27163 юридичних осіб, 40984  фізичних осіб-підприємців, 528 самозайнята особа (фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність).

Видано 913 витягів з реєстру платників податку на додану вартість, опрацьовано 2049  книг обліку розрахункових операцій, 238  розрахункових книг, 1923 реєстраторів розрахункових операцій та 4837 програмних реєстраторів розрахункових рахунків.

Крім того, за січень –  жовтень  2025 року опрацьовано 9922 витягів з реєстру платників єдиного податку.

Видано 58довідок про доходи фізичних осіб – підприємців.

Опрацьовано 567 звернень від фізичних осіб щодо підтвердження статусу податкового резидента України. 

З початку року до Бучанської ДПІ подано платниками 336200 податкових звіти, в тому числі в електронному вигляді –330332, в паперовому вигляді - 5868, відсоток поданих декларацій в електронному вигляді – 98,25%.

За консультаціями з питань надання адміністративних послуг можна звернутись: 

Адреса ЦОП:

08292,  Київська обл., Бучанський район, м. Буча, вул. Енергетиків, буд. 1-А, телефон: (04597) 48590

Віддалені робочі місця (точки доступу до адміністративних послуг):

1. м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-А

телефон: (04597) 67544

2. м. Вишневе, вул. Лесі Українки, 88

телефон: (044) 406-00-16

Контакти:  

Координація надання адміністративних послуг (модератор) -  (04597) 48590

Отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків, з питань застосування РРО/ПРРО, електронна звітність - (04597) 48590

Сервіс «ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА» – телефон 0800 501 007

Скористатися сервісом «ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА» можна за онлайн посиланням https://tax.gov.ua/others/kontakt-tsentr   

Електронна пошта: kyivobl.official@tax.gov.ua   

Електронна пошта для подання громадянами письмових звернень: kyivobl.zvernennya@tax.gov.ua   

Електронна пошта для отримання публічної інформації: kyivobl.publicinfo@tax.gov.ua   

Режим роботи:

Понеділок - четвер: з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.

П'ятниця: з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.

Обідня перерва: з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хв.

Технічна перерва кожні дві години на 15 хв.

Субота, неділя – вихідні дні.