Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи органів ГУ ДПС у Київській області зі зверненнями громадян у 2019 році

, опубліковано 08 жовтня 2019 о 11:11

У 2019 році Головним управління ДПС у Київській області розглянуто 12 письмових звернення громадян, у т.ч 1 звернення колективне. Поштою надійшло 11 звернень, 1 звернення надійшло електронною поштою (електронне звернення).

Слід зазначити, що з урахуванням вимог ст. 5 Закону України від 02.10.1996 №393/96-ВР «Про звернення громадян» електронне звернення, надіслане без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії з підписом заявника із зазначенням дати. Надіслати електронне звернення, з дотриманням норм Закону України «Про звернення громадян», можна на електронну адресу ГУ ДПС у Київській області: kyivobl.zv.gromad@sfs.gov.ua.

У 2019 році посадовими особами органів ДПС Київської області проведено 4 особистих прийомів громадян.

Найчастіше громадяни у письмових зверненнях порушували питання щодо контрольно-перевірочної роботи – 8 звернень (67%).

Інші звернення стосувалися діяльності органів ДПС, питань щодо роз’яснення норм діючого податкового законодавства, інформування про ухилення від сплати податків.

Відповіді на письмові звернення громадян надані без порушень термінів.

У 2019 році до органів ДПС у Київській області скарг на дії (бездіяльність) посадових осіб та/або повторних звернень не надходило.

Особистий прийом громадян посадовими особами ГУ ДПС Київської області здійснюється згідно затверджених графіків за попереднім записом.

Найчастіше громадяни на особистому прийомі порушували питання щодо податку на додану вартість, зокрема, щодо реєстрації податкових накладних –2 звернення (50%) та єдиного соціального внеску – 2 звернення (50%) .

Під час особистих прийомів громадянам надаються вичерпні роз’яснення та приймаються відповідні рішення про вирішення порушених громадянами питань у межах чинного законодавства. Відмов з боку посадових осіб ДПС у задоволенні права на звернення не зафіксовано. Порушення під час розгляду звернень громадян на особистому прийомі відсутні.