Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Вивчення громадської думки - одне із пріоритетних завдань органів державної фіскальної служби Київщини

, опубліковано 18 листопада 2016 о 14:26

З метою вивчення громадської думки, проведення оцінки діяльності Центрів обслуговування платників (далі – Центр), забезпечення ефективної організації роботи з надання адміністративних послуг та сервісів органами ДФС Київської області, у жовтні проведено анкетування, в якому взяли участь 225 респондентів. В результаті анкетування, яке проводилося анонімно, отримано 3375 позитивних оцінок роботи Центрів.

Результати анкетування показали, що сьогодні платники відчувають суттєве поліпшення якості обслуговування та позитивні зміни в отриманні адміністративних, інформаційних і консультаційних послуг.

Всі респонденти зазначили, що скаржитися на неправомірні дії працівників працюючих у Центрах та якість наданих ними послуг, не доводилося.

Також відвідувачі відмітили, що їх задовольняє графік роботи Центрів, інформаційне забезпечення, умови для очікування.

Опитування та аналіз відповідей спрямовані на поліпшення якості обслуговування, зміцнення відносин з платниками та визначають мету для коротко і довгострокових рішень, допомагають точно визначити ті чи інші вподобання клієнтів та шляхи поліпшення взаємовідносин.