Шановні платники податків!
Головне управління ДПС у Київській області звертає вашу увагу на те, що подати письмове звернення, відповідно до норм Закону України «Про звернення громадян».
Ви можете, зокрема:
- на поштову адресу ГУ ДПС у Київській області: 03151, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 5А;
- з використанням мережі Інтернет на поштову скриньку kyivobl.official@tax.gov.ua
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Електронне звернення,
Якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканкопії або фото копії.
Громадяни можуть надіслати свої звернення до Головного управління ДПС у Київській області:
1) з використанням мережі Internet, засобами електронного зв’язку на електронну адресу
kyivobl.zvernennya@tax.gov.ua
kyivobl.official@tax.gov.ua
у вигляді сканкопії або фотокопії письмового звернення з підписом* громадянина або підписане кваліфікованим електронним підписом.
2) поштою, особисто чи через уповноважену особу за адресами:
- вул. Святослава Хороброго, 5а, м. Київ, 03151;
- бул. Героїв 72-ї Бригади, буд. 12, м. Біла Церква, Київська область, 09117;
- вул. Котляревського, буд. 2, м. Бориспіль, Київська область, 08300;
- вул. Шевченко, буд.1а, м. Вишгород, Київська область, 07300;
- вул. Енергетиків,1-А, м. Буча, Київська область, 08292;
- вул. Каштанова, буд.20, м. Обухів, 08700;
- вул. Київській шлях, буд. 45, м. Васильків, Київська область, 08600;
- вул. Київська, буд. 286, м. Бровари, Київська область, 07400;
- вул. Київська, буд 28, м. Фастів, Київська область, 08500.
Надання інформації щодо реєстрації вхідної кореспонденції за зверненнями громадян здійснюється відділом розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації управління організації роботи Головного управління ДПС у Київській області у робочі дні за графіком : понеділок – четвер з 8 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв., п’ятниця з 8 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв. обідня перерва з 12 год. 45 хв., за телефоном (044) 200-37-31, та у відділі організації документування і роботи з документами управління організації роботи ГУ ДПС у Київській області, які територіально знаходяться:
- м. Біла Церква, що знаходиться в приміщенні ЦОП Білоцерківської ДПІ, т. (04563) 9-12-27;
- м. Бориспіль, що знаходиться в приміщенні ЦОП Бориспільської ДПІ, т. (04595) 5-05-78;
- м. Вишгород, що знаходиться в приміщенні ЦОП Вишгородської ДПІ, т. (04596) 2-22-14;
- м. Буча, що знаходиться в приміщенні ЦОП Бучанської ДПІ, т. (04597) 4-85-90;
- м. Обухів, що знаходиться в приміщенні ЦОП Обухівської ДПІ, т. (04572) 6-40-49; (04572) 6-40-17;
- м. Васильків, віддалена точка доступу Обухівської ДПІ, т. (04571) 2-43-50;
- м. Бровари, що знаходиться в приміщенні ЦОП Броварської ДПІ, т. (04594) 6-04-84;
- м. Фастів , що знаходиться в приміщенні ЦОП Фастівської ДПІ т. (04565) 6-14-37.
* відповідно до визначення наведеного у Великому тлумачному словнику української мови підпис – це «прізвище або ініціали, написані власноручно під текстом, малюнком, картиною і т. ін., як свідчення авторства або потвердження чого-небудь» (7-е видання: Великий тлумачний словник української мови (з Дод., допов. На CD)/Уклад. і голов. Ред. В.Т. Бусел – К.: Ірпінь: ВТФ «Перун», 2009 – 1736 с.: іл. – ISBN 966-569-013-2).Також, згідно з Юридичною енциклопедією, підпис визначається як «графіч. начерк, який означає особу йоговиконавця і здійснюється нею з метою посвідчення документа або підтвердження відомостей, що містяться у док-ті» (Юридична енциклопедія; В 6 т./ Редкол.: Ю70 Ю.С. Шемшученко (голова редкол.) та ін. – К.: «Укр. енцикл.», 1998. ISBN 966-7492-00-1).
Отже, підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим. Також опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням кваліфікованого електронного підпису.