Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Податківці Бородянщини продовжують інформувати платників про електронні сервіси від ДПС

, опубліковано 09 липня 2021 о 15:15

У Бородянській ДПІ податківці проводять навчальні практикуми з платниками щодо користування електронними сервісами від ДПС. Зокрема на тренінгах працівники Податкової служби звертають увагу платників на можливість зручного, дистанційного спілкування з контролюючими органами.

Фахівці податкових органів розповіли платникам, що наразі найпопулярнішим сервісом і засобом для цього є «Електронний кабінет платника», який поєднує в собі ряд можливостей (сплата податків, подання звітності, заяв, декларацій в режимі онлайн, недопущення помилок тощо). Цей сервіс знаходиться у відкритому доступі, його легко знайти за допомогою пошукових систем, задавши запит «Електронний кабінет ДПС». Крім того, вхід можна здійснити, перейшовши за посиланням cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Відтак під час практикумів податківці інформують платників про новинку від ДПС – «InfoTax». Завдяки сервісу через месенджери Telegram та Viber платники податків отримали можливість дізнатись про:

- стан розрахунків з бюджетом;

- реєстраційні та обліковідані;

- про результати обробки документів;

- про строки подання звітності та сплати податків.

Наступний етап у розвитку сервісу запроваджено з січня 2021 року, тож платники до вже доступного функціоналу отримали  можливість:

- перед заповнення звітності платниками єдиного податку;

- перехід до сплати податків у «два кліки»;

- оповіщення про виникнення податкового боргу, а також про можливість виникнення податкового боргу у разі несвоєчасної сплати.

Для цього необхідно отримати кваліфікований електронний цифровий підпис будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг у тому числі у банківських установах. Безкоштовний кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати у Акредитованому центрі сертифікації ключів - АЦСК ІДД  ДПС.

Вхід до безкоштовного електронного сервісу «Електронний кабінет»,  здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Також, підприємців цікавили питання щодо подачі повідомлення про прийняття працівника на роботу та про порядок обміну електронними документами з контролюючими органами. Порядок подання.

На завершення заходу учасники отримали відповіді на проблемні питання, що їх цікавили.