У Центрі обслуговування платників Васильківської ДПІ надають повний спектр адміністративних, консультаційних, інформаційних послуг та приймання звітності. За січень-серпень 2021 року послугами Центру обслуговування платників скористалися близько 4350 громадян.
Фахівцями центру обслуговування платників Васильківської ДПІ протягом минулого місяця надано відвідувачам 544 безоплатні адміністративні послуги, а з початку поточного року - 3924.
Так, протягом січня-серпня 2021 року платникам видано 2428 карток платників податків та внесено до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників, за відповідними запитами 705 громадянам видані відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Також, працівниками Васильківської ДПІ з початку поточного року опрацьовано: 1039 заяв про застосування спрощеної системи оподаткування фізичних осіб-підприємців, зокрема за серпень п. р. - 120 заяв, відправлено 89 листів - відмов у застосуванні спрощеної системи оподаткування, в тому числі у серпні п. р. - 10 листів-відмов та сформовано 603 витягів з реєстру платників єдиного податку-фізичних осіб-підприємців, зокрема, у серпні п. р - 95 витягів.
Крім вищезазначеного, фахівці ДПІ з початку 2021 року зареєстрували 156 реєстраторів розрахункових операцій та 512 книг обліку розрахункових операцій.
Інформацію з питань режиму роботи Васильківської ДПІ та надання адміністративних послуг можна отримати за телефоном (04571) 2-32-29.
Нагадуємо, що з переліком адміністративних послуг та порядком їх надання можна ознайомитися на субсайті територіальних органів ДПС в Київській області офіційного вебпорталу ДПС за посиланням http://kyivobl.tax.gov.ua.
Звертаємо увагу, на порталі «ДІЯ» та у мобільному застосунку «ДІЯ» можна отримати такі податкові послуги:
подання декларації платника єдиного податку: отримати послугу можуть фізичні особи – підприємці — платники єдиного податку 1-3 груп, які не мають найманих працівників; не є платниками ПДВ; не змінювали групу оподаткування з початку 2021 року; не перебувають у процесі припинення підприємницької діяльності.
довідка про доходи — відомості з Державного реєстру фізичних осіб про виплачені доходи та утримані з них податки
перегляд раніше поданих декларацій
перегляд даних про платника та стан його розрахунків з бюджетом
сплата податків - єдиний податок та ЄСВ.
Для отримання послуги:
Зареєструйтеся чи авторизуйтеся в кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID.
Також ви можете створити Дія.Підпис у мобільному за стосунку Дія за
умови, якщо в Дії у вас є ІD – картка або закордонний паспорт.
Дія перевірить ваші дані в реєстрах Державної податкової служби України. Якщо ви діючий ФОП на спрощеній системі оподаткування і не зареєстровані платником ПДВ - отримання податкових послуг буде доступним.