Києво-Святошинська ДПІ ГУ ДПС у Київській області постійно проводить семінари-практикуми для платників щодо використання «Електронного кабінету платника».
Подання податкової звітності в електронному вигляді має багато переваг для платників податків, зокрема платники податків отримують:
- економію робочого часу, звітність, надіслана до податкового органу електронною поштою через мережу Інтернет із застосуванням посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів не потребує дублювання на паперових носіях, а також їх зберігання;
- уникнення витрачання часу при поданні звітності, оскільки достатньо її лише сформувати в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм та передати через мережу Інтернет до податкового органу;
- гарантію автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок;
- оперативне оновлення форматів подання документів в електронному вигляді по телекомунікаційним каналам зв'язку ;
-інформацію щодо стану розрахунків стосовно сплати податків та заборгованості перед бюджетом ;
-підтвердження доставки звітності .
Для подання звітності в електронному вигляді можна використовувати:
1. Модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (ЕКП).
Увійти до ЕКП теж можна на офіційному веб-порталі ДПС або за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua. Для ознайомлення порядку користування сервісом «ЕКП» у відкритій (загальнодоступній) частині Електронного кабінету створено розділ «Допомога».
2. Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення (ПЗ) для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності». Клієнтське ПЗ безкоштовно можна завантажити з розділу «Електронна звітність» на офіційному веб-порталі ДПС за адресою https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/. Також в цьому розділі доступна інформація щодо порядку подання електронної звітності, користування електронними сервісами, актуальних нововведень електронного документообігу.
Для подання звітності в електронному вигляді необхідно отримати електронний цифровий підпис (ЕЦП). ЕЦП можна оформити у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів (Наприклад: КНЕДП Інформаційно-довідкового департаменту ДПС https://acskidd.gov.ua, АЦСК АТ «КБ «Приватбанк» https://acsk.privatbank.ua