Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Кваліфікований електронний підпис на «круглому столі» в Яготині

опубліковано 02 листопада 2022 о 08:44

У Яготинській ДПІ ГУ ДПС у Київській області нещодавно відбувся «круглий стіл» за участі начальниці Яготинської ДПІ Валентини Коновал. Платників цікавило питання щодо Порядку дій для отримання Кваліфікованого електронного підпису.

Валентина Коновал повідомила, що Кваліфікований електронний підпис (далі - КЕП) - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.

Електронний цифровий підпис використовується в електронному документообігу, в електронній звітності для контролюючих органів, при отримання державних послуг (відомості з державних реєстрів, подання заявок, звернень тощо), при проведення електронних торгів, при взаємодії з судом (електронне судочинство) та ін.

Кваліфікований електронний підпис має певні переваги від звичайного підпису (підпис та печатка) такого характеру як:

  1. Надійність. У разі застосування звичайного підпису та печатки після підписання документ може бути змінений

  2. Конфеденційність. Документ, підписаний звичайним підписом, може бути прочитаний будь-якою особою, до якого він потрапив в руки. 

3. Щоб підробити звичайну підпис досить мати комп'ютер, кольорові сканер і принтер, а також зразок підпису і печатки.

Для того, щоб отримати електронний цифровий підпис, юридичній особі та фізичній особі-підприємцю необхідно звернутися до Акредитованого центру сертифікації ключів.

Строк чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів становить не більше 2 (двох) років з моменту їх формування.

Відповідно до положень Регламенту Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС кваліфіковані сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС ( www.acskidd.gov.ua).

Щоб отримати ключ необхідно заповнити реєстраційні заяви, зібрати необхідні документи для реєстрації (з переліком документів можна ознайомитися за посиланням https://acskidd.gov.ua) та отримання електронних довірчих послуг зверніться до будь-якого представництва Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДП

Начальниця ДПІ наголосила на тому, що найпростіше отримати ключ для фізособи або юридичної особи в Приват Банку через особистий кабінет на сайті. 

У кабінеті для фізичних осіб необхідно перейти:

1. У розділ "Всі послуги"

2. Пункт "Бізнес"

3. Електронний цифровий підпис

4. Завантажити сертифікат

Приват24 для фізичних осіб.

У кабінеті для юридичних осіб необхідно перейти:

1. Пункт "Налаштування"

2. Ключі ЕЦП

3. Отримати сертифікат

Приват 24 для бізнесу.

Ще один спосіб отримання послуги пропонує цифровий додаток Дія.

Залишаємось на зв’язку:

Комунікаційна платформа:kyivobl.ikc@tax.gov.ua 

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській областіhttps://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

Приєднатись до офіційного каналу ДПС у Телеграм: t.me/tax_gov_ua

                            Яготинська ДПІ