Володарською ДПІ ГУ ДПС у Київській області постійно проводиться роз’яснювальна робота з питань наповнення дохідної частини бюджетів усіх рівнів, забезпечення надання електронних сервісних послуг, впровадження податкових новацій та реалізації інших пріоритетних напрямків податкової політики.
Працівниками Володарської ДПІ в Центрі обслуговування платників здійснюється сервісне обслуговування платників податків; реєстрація та ведення обліку платників податків і платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням; формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків; своєчасне приймання та комп’ютерна обробка податкової та іншої звітності; проводиться інформаційно - роз’яснювальна робота щодо правильності розрахунку податків та заповнення декларацій; надаються адміністративні послуги.
З початку 2022 року фахівцями інспекції надано 2534 адміністративних послуг, при цьому переважна більшість адміністративних послуг, а саме 90,1%, надана безпосередньо в Центрі обслуговування платників Володарської ДПІ.
Найбільш популярною послугою серед мешканців району – це видача карток платників податків та внесення змін до реєстраційного номера облікової картки платника податків Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Зокрема, в січні – грудні 2022 року громадянам видано 1258 карток платників податків та внесено до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків, у тому числі тільки у грудні – 120 карток; 645 громадянам видані відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Також найбільш вагомими є адміністративні послуги по опрацюванню документів платників єдиного податку. Так з початку року опрацьовано 172 заяв про реєстрацію платників єдиного податку фізичних осіб, у тому числі у грудні – 9, та видано 245 витягів з реєстру платників єдиного податку фізичних осіб, у тому числі у грудні - 9
В січні-грудні 2022 року проведено реєстрацію 33 реєстраторів розрахункових операцій та 139 книг обліку розрахункових операцій, у грудні 3 та 12 відповідно.
З початку року суб’єктам господарювання видано 10 витягів з реєстру платників податку на додану вартість.
Крім того, в Центрі обслуговування Володарської ДПІ постійно надаються рекомендації з питань використання сервісу ДПС «Електронний кабінет платника». Надається практична допомога щодо подання звітності в електронному вигляді через Електронний кабінет та інші можливості при його використанні.
Перелік адміністративних послуг, які надаються Центрами обслуговування платників Головного управління ДПС у Київській області розміщено на субсайті ГУ ДПС у Київській області за посиланням http://kyivobl.tax.gov.ua у розділі «Діяльність» / «Адміністративні послуги».
Нагадаємо, що Центр обслуговування платників Володарської ДПІ працює з понеділка по четвер з 08-00 години до 17-00 години, у п’ятницю з 08-00 години до 15год.45 хв., субота та неділя вихідні. Перерва з 12-00 години до 12 год.45хв.
Інформацію з питань режиму роботи ЦОП у Володарської ДПІ та надання адміністративних послуг можна отримати також за телефоном модератора - (04569)5-03-32.
Звертаємо увагу громадян, що отримати якісні адміністративні послуги можливо в онлайн – режимі, використовуючи сервіс «Електронний кабінет платника».
Вхід до Електронного кабінету платника здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua.
Володарська ДПІ