Протягом січня-березня поточного року до Центру обслуговування платників Миронівської ДПІ звернулось 1272 платники щодо отримання адміністративних послуг. Кількість наданих адміністративних послуг фахівцями ЦОП становить 1256 (що охоплює видачу довідок, витягів, посвідчень та інше).
Найчастіше громадяни відвідують ЦОП для отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (712) та отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми та джерела виплачених доходів та утриманих податків (135). Також зареєстровано 165 платників єдиного податку, надано 95 витягів з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 39 реєстраторів розрахункових операцій, 79 книг обліку розрахункових операцій та 17 розрахункових книжок; 8 платників отримали витяг з реєстру платників податку на додану вартість, видано 3 довідки – підтвердження статусу податкового резидента України.
Центр обслуговування платників працює за принципом оперативного та якісного обслуговування бізнесу та громадян.
Окрім надання адміністративних послуг, працівниками ЦОП видаються довідки, приймається звітність від суб’єктів господарювання, надаються консультативні та інформаційні послуги.
Інформацію з питань режиму роботи ЦОП Миронівської ДПІ, перелік та надання адміністративних послуг у Центрі обслуговування, можна отримати за телефоном (04574) 5-22-42, (04574) 5-70-55 або на офіційному порталі Головного управління ДПС у Київській області за посиланням http://kyivobl.tax.gov.ua.
Звертаємо увагу та радимо платникам користуватися електронними сервісами від ДПС та отримувати адміністративні послуги в онлайн-режимі.
Щодо діяльності Головного управління ДПС у Київській області вся інформація оприлюднюється на офіційних інформаційних ресурсах, а саме:
Субсайт ГУ ДПС у Київській області за посиланням https://kyivobl.tax.gov.ua
Офіційна сторінка у Facebook https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast/
Канал ДПС у Телеграм: t.me/tax_gov_ua
Миронівська ДПІ