Упродовж січня-березня 2023 року фахівці Ірпінської ДПІ ГУ ДПС у Київській області надали громадянам 2678 адміністративних послуг, з них в електронному вигляді 1176 , з яких 1170 стосувалися видачі карток платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків. Крім того, здійснено видачу 796 витягів з реєстру платників ПДВ, 210 відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, реєстрацію 110 книг обліку розрахункових операцій. Слід відзначити, що за означений період податківці зареєстрували 27 реєстраторів розрахункових операцій.
Ірпінська ДПІ ГУ ДПС у Київській області звертає увагу, що перелік адміністративних послуг, які надаються Центрами обслуговування платників можна переглянути на офіційному порталі Головного управління ДПС у Київській області за посиланням http://kyivobl.tax.gov.ua.
Інформацію з питань режиму роботи Ірпінської ДПІ та надання адміністративних послуг можна отримати за телефоном (04597)6-00-26 або на офіційному порталі Головного управління ДПС у Київській області за посиланням http://kyivobl.tax.gov.ua.
Крім цього, є можливість отримувати адміністративні послуги в режимі онлайн за допомогою Електронного кабінету платника: http://cabinet.tax.gov.ua
Ірпінська ДПІ