У травні 2023року з питань отримання адміністративних послуг до Таращанської ДПІ ГУ ДПС у Київській області звернулось 229 суб’єктів господарювання. Найбільш запитуваною адміністративною послугою у травні є послуга з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків – 109.
Всього за травень 2023 року надано 227 адміністративних послуг, з них:
- видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків –109.
- видача відомостей з державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми /джерела виплачених доходів та утриманих податків – 42;
- реєстрація книг обліку розрахункових операцій –0;
- реєстрація РРО та розрахункових книжок –15;
- реєстрація розрахункових книжок – 0;
- реєстрація платника податку на додану вартість –1;
- надання витягу з реєстру платника податку на додану вартість – 2;
- видача довідки про сплату податкових зобов’язань платником податків – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання - 2;
- підтвердження статусу податкового резидента України – 1;
- реєстрація платниками єдиного податку – 33;
- надання витягу з реєстру платників єдиного податку - 22
Нагадуємо, що перелік адміністративних послуг, які надаються Центрами обслуговування платників можна переглянути на офіційному порталі Головного управління ДПС у Київській області за посиланням http://kyivobl.tax.gov.ua.
Інформацію з питань режиму роботи Таращанської ДПІ та надання адміністративних послуг можна отримати за телефоном (04566) 5-40-72 або на офіційному порталі Головного управління ДПС у Київській області за посиланням http://kyivobl.tax.gov.ua.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу«InfoTAX».
Таращанська ДПІ