Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Підсумки діяльності за основними напрямками роботи Бучанської ДПІ за січень-листопад 2023 року

опубліковано 11 грудня 2023 о 16:58

Бучанська ДПІ інформує, що за січень-листопад 2023 року Центром обслуговування платників опрацьовано 8262 звернення щодо надання адміністративних послуг.

Найбільш запитуваними є послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Їх отримали 3645 фізичних осіб. Надано 593 послуги з видачи відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.

Станом на 01 грудня поточного року на податковому обліку перебуває 7160 платників податків, з них 2307 юридичних осіб, 4853 фізичних осіб - підприємців, 62 самозайняті особи (фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність).

Зареєстровано 57 платників податку на додану вартість, видано 90 витягів з реєстру платників податку на додану вартість, зареєстровано 150 книг обліку розрахункових операцій, 40 розрахункових книг, 208 реєстраторів розрахункових операцій та 376 програмних реєстраторів розрахункових операцій.

Крім того, за січень - листопад 2023 року зареєстровано 831платник єдиного податку, надано 1851 витяг з реєстру платників єдиного податку.

Видано 11 довідок про доходи фізичних осіб – підприємців.

Опрацьовано 63 звернення від фізичних осіб щодо підтвердження статусу податкового резидента України. 

З початку року до Бучанської ДПІ подано платниками 24316 податкових звітів, в тому числі в електронному вигляді - 22762, що становить 93,6 %.

Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надаються консультативні та інформаційні послуги щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів під час військового стану, використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС.

В залі ЦОП до послуг платників є комп’ютер, який підключений до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Щоденно спеціалісти ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших сервісів.

Отримання електронного цифрового підпису дає можливість подавати податкові декларації через сервіс «Електронний кабінет платника» або через інші програмні забезпечення, а в перевагах подання податкової звітності в електронному вигляді як для себе, так і для податкової служби, платники податків вже переконалися.

Кваліфікований електронний підпис кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.

За консультаціями з питань надання адміністративних послуг можна звернутись за телефонами (04597) 48-590 або безпосередньо до Центру обслуговування платників: м. Буча, вул.Енергетиків,1А, понеділок - четвер з 09 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.; п’ятниця з 09 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.; обідня перерва з 12.00 до 12.45,вихідні дні - субота та неділя.

З переліком адміністративних послуг, які надаються в центрі обслуговування платників Бучанської ДПІ ГУ ДПС у Київській області можна ознайомитися на субсайті ГУ ДПС у Київській області в банері «Центри обслуговування платників».

Бучанська ДПІ