Яготинською ДПІ ГУ ДПС у Київській області створено сприятливі умови для платників податків з метою надання якісних адміністративних, консультаційних, інформаційних послуг.
За січень 2024 року з питань отримання адміністративних послуг до Яготинської ДПІ ГУ ДПС у Київській області звернулось 437 суб’єктів господарської діяльності. Найбільш актуальною (запитуваною) адміністративною послугою є послуга з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків – 233.
Всього за січень 2024 року надано 431 адміністративних послуг, з них:
- видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків – 233;
- видача відомостей з державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми /джерела виплачених доходів та утриманих податків – 106;
- внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта – 3;
- реєстрація платника єдиного податку –20;
- внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку – 3;
- надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 38;
- реєстрація книг обліку розрахункових операцій –2;
- реєстрація РРО та розрахункових книжок – 9;
- реєстрація ПРРО – 11;
- надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 1;
Працівниками Яготинської ДПІ ГУ ДПС у Київській області постійно проводиться роз’яснювальна робота з питань забезпечення надання електронних сервісних послуг, впровадження податкових новацій та реалізації інших пріоритетних напрямків податкової політики, з питань реєстрації розрахункових операцій/ програмних реєстраторів розрахункових операцій. Також проводиться роз’яснювальна робота з платниками податків щодо використання мобільного застосунку «Моя податкова».
Зокрема протягом січня 2024 року проведено наступні заходи:
• 1 гарячі лінії;
• 1 зустрічі з фізичними особами-підприємцями особами .
• 1 тренінг .
• 1 круглий стіл.
В Центрі обслуговування платників розміщено 6 стендів на яких завжди платники можуть отримати актуальну інформацію, зокрема :
- реквізити бюджетних рахунків;
- зразки заповнення декларацій;
- інформаційні картки адміністративних послуг та зразки заяв для їх отримання;
- зразки заповнення заяв для реєстрації або внесення змін до реєстру платників єдиного податку;
- інформація про порядок звернення громадян та отримання публічної інформації;
- зразки заповнення заяв для отримання кваліфікованого електронного підпису;
- сервіси електронного кабінету платника;
- актуальні новини ДПС та інші.
Перелік адміністративних послуг, які надаються Центрами обслуговування платників Головного управління ДПС у Київській області розміщено на суб-сайті ГУ ДПС у Київській області за посиланням http://kyivobl.tax.gov.ua у розділі «Діяльність» / «Адміністративні послуги».
Нагадаємо, що Центр обслуговування платників Яготинської ДПІ працює з понеділка по четвер з 08-00 години до 17-00 години, у п’ятницю з 08-00 години до 15год.45 хв., субота та неділя вихідні. Перерва з 12-00 години до 12 год.45 хв.
Інформацію з питань режиму роботи Яготинської ДПІ та надання адміністративних послуг можна отримати за телефоном (04575) 5-51-90, (04575) 5-45-79 або на офіційному порталі Головного управління ДПС у Київській області за посиланням http://kyivobl.tax.gov.ua.
Звертаємо увагу громадян, що отримати адміністративні послуги можливо в онлайн – режимі, використовуючи сервіс «Електронний кабінет платника».
Вхід до Електронного кабінету платника здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua.
Яготинська ДПІ