Яготинською ДПІ ГУ ДПС у Київській області створено сприятливі умови для платників податків з метою надання якісних адміністративних, консультаційних, інформаційних послуг.   
    За січень 2024 року з питань отримання адміністративних послуг до Яготинської ДПІ ГУ ДПС у Київській області звернулось 437 суб’єктів господарської діяльності. Найбільш актуальною (запитуваною) адміністративною послугою є послуга з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків – 233. 
    Всього за січень 2024 року надано 431 адміністративних послуг, з них: 
    - видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків – 233; 
    - видача відомостей з державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми /джерела виплачених доходів та утриманих податків –  106; 
    - внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта – 3; 
    - реєстрація платника єдиного податку –20; 
    - внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку – 3; 
    - надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 38;  
    - реєстрація книг обліку розрахункових операцій –2; 
    - реєстрація РРО та розрахункових книжок – 9; 
    - реєстрація ПРРО – 11; 
    - надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 1;  
    Працівниками Яготинської ДПІ ГУ ДПС у Київській області постійно проводиться роз’яснювальна робота з питань забезпечення надання електронних сервісних послуг, впровадження податкових новацій та реалізації інших пріоритетних напрямків податкової політики, з питань реєстрації розрахункових операцій/ програмних реєстраторів розрахункових операцій. Також проводиться роз’яснювальна робота з платниками податків щодо використання мобільного застосунку «Моя податкова». 
    Зокрема протягом січня 2024 року проведено наступні заходи: 
    •  1 гарячі лінії; 
    •  1 зустрічі з фізичними особами-підприємцями особами . 
    •  1 тренінг . 
    •  1 круглий стіл. 
    В Центрі обслуговування платників розміщено 6 стендів на яких завжди платники можуть отримати актуальну інформацію, зокрема : 
    - реквізити бюджетних рахунків; 
    - зразки заповнення декларацій; 
    - інформаційні картки адміністративних послуг та зразки заяв для їх отримання; 
    - зразки заповнення заяв для реєстрації або внесення змін до реєстру платників єдиного податку; 
    - інформація про порядок звернення громадян та отримання публічної інформації; 
    - зразки заповнення заяв для отримання кваліфікованого електронного підпису; 
    - сервіси електронного кабінету платника; 
    - актуальні новини ДПС та інші. 
    Перелік адміністративних послуг, які надаються Центрами обслуговування платників Головного управління ДПС у Київській області розміщено на суб-сайті ГУ ДПС у Київській області за посиланням http://kyivobl.tax.gov.ua  у розділі «Діяльність» / «Адміністративні послуги». 
    Нагадаємо, що Центр обслуговування платників Яготинської ДПІ працює з понеділка по четвер з 08-00 години до 17-00 години, у п’ятницю з 08-00 години до 15год.45 хв., субота та неділя вихідні. Перерва з 12-00 години до 12 год.45 хв. 
    Інформацію з питань режиму роботи Яготинської ДПІ та надання адміністративних послуг можна отримати за телефоном (04575) 5-51-90, (04575) 5-45-79 або на офіційному порталі Головного управління ДПС у Київській області за посиланням http://kyivobl.tax.gov.ua. 
    Звертаємо увагу громадян, що отримати адміністративні послуги можливо в онлайн – режимі, використовуючи сервіс  «Електронний кабінет платника». 
    Вхід до Електронного кабінету платника здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua. 
    Яготинська ДПІ