В Згурівській ДПІ відбулася зустріч з платником податків за участі начальника ДПІ Ірини Сай щодо права на податкову знижку на навчання та переваг електронних сервісів.
Фахівець роз’яснила платнику, що відповідно до ст. 166 Податкового кодексу (далі – ПКУ) платник податку на доходи фізичних осіб (далі – податок) має право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року.
Перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, визначено у п. 166.3 ст. 166 ПКУ.
Фізична особа – платник податку на доходи фізичних осіб, яка має право скористатися податковою знижкою щодо суми коштів, сплачених за навчання зобов’язана подати до контролюючого органу разом з податковою декларацією про майновий стан і доходи копії платіжних та розрахункових документів, зокрема, квитанції, фіскальні чеки, прибуткові касові ордери, що ідентифікують надавача послуг і особу, яка звертається за податковою знижкою (їх отримувача), а також копію договору з навчальним закладом, в якому обов’язково повинно бути відображено заклад освіти – надавача послуг і здобувача освіти – отримувача послуг, вартість таких послуг і строк оплати за такі послуги; довідку про отримані у звітному році доходи; документи, які підтверджують ступінь споріднення (у разі компенсації вартості здобуття дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти члена сім’ї першого ступеня споріднення), тощо.
Крім того, для подання звітності в електронному вигляді платник може використовувати модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника».
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС з використання електронного цифрового підпису (ЕЦП) будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.
У центрі обслуговування платників податків Згурівської ДПІ ГУ ДПС у Київській області організовано робоче місце, де платник самостійно, або за допомогою фахівця ЦОП може подати звітність в електронній формі через «Електронний кабінет». Платнику на прикладі показують всі етапи роботи в «Електронному кабінеті» – від отримання КЕП до надсилання звітності. У ході спілкування, платники отримують вичерпні відповіді на питання, які виникають при роботі в «Електронному кабінеті».
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області
https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast