Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Підсумки діяльності Броварської ДПІ ГУ ДПС у Київській області за основними напрямками за січень – липень 2024 року

, опубліковано 15 серпня 2024 о 13:07

В Броварській ДПІ адміністративні послуги надаються у порядку визначеному відповідним наказом ГУ ДПС у Київській області від 05.08.2024 №510 «Про затвердження інформаційних карток адміністративних послуг», яким затверджені інформаційні картки адміністративних послуг. В залі ЦОП оформлено стенд «Адміністративні послуги», де розміщені всі інформаційні картки та інші інформаційні матеріали та зразки документів по послугам, що надаються в ЦОП. В залі працює модератор, який допомагає платникам знайти необхідні матеріали та надає усні консультації з питань, що відносяться до компетенції ДПІ.

Головним завданням працівників Броварської ДПІ є забезпечення якісного обслуговування платників - відвідувачів ЦОП Броварської ДПІ, оперативне реагування на проблемні питання платників, вжиття заходів щодо їх упередження та  вирішення, комунікація з іншими підрозділами Головного управління ДПС у Київській області.

Протягом 7 місяців 2024 року, у тому числі липня місяця, працівниками Броварської ДПІ було надано всього:

11489 адміністративних послуг, в т.ч. у липні 1531, а саме :

 - 4541 видано карток реєстраційного номера облікової картки платника 

   податків, в т.ч. у липні 694;

- 1141  видано довідок - відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-

   платників  про суми/джерела виплачених доходів та утриманих 

   податків, в т.ч. у липні 105;

- 2309 - витягів з реєстру платників єдиного податку, в т.ч. у липні 289; 

- 175 - витягів з реєстру платників ПДВ, в т.ч. у липні 23;

- 1291- проведено реєстрацій платниками єдиного податку, в т.ч. у липні 157;

- 1172-внесено заяв про застосування спрощеної системи оподаткування від фізичних осіб-підприємців щодо змін, що містяться у реєстрі платників єдиного податку, в т.ч. у липні 131;

- 31 - довідок про доходи, в т.ч. у липні 3;

- 83 - довідки-підтвердження статусу податкового резидента України, в т.ч. у липні 10;

- 4 - довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію), т.ч. у липні 1;

- 3 – довідки  про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи);

- 2 довідки про оплату податкових зобов’язань платником податку –резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань; 

- 361 - книг обліку розрахункових операцій, в т.ч. у липні - 49  та 270 реєстраторів  розрахункових операцій, в т.ч. у липні – 60 та 46 розрахункових книжок, в т.ч. у липні - 5.

Крім того, за 7 місяців 2024 року опрацьовано 4442 відомостей, у тому числі у липні - 617 відомостей, які надійшли з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських організацій в електронному вигляді, прийнято податкової та іншої звітності в центрі обслуговування від платників 3588 примірників в т.ч. у липні 238 примірників.

Постійно проводиться роз’яснювальна робота з платниками податків з питань використання сервісу ДПС «Електронний кабінет платника», який працює цілодобово (в т.ч. у святкові та вихідні дні. Отримання інформації відбувається в режимі он-лайн, без відвідування Центрів обслуговування платників та без встановлення програмного забезпечення.

Надається практична допомога: щодо заповнення декларації про майновий стан і доходи у паперовому вигляді (при цьому бланки декларацій надаються платникам безкоштовно), щодо подання звітності в електронному вигляді через Електронний кабінет, щодо отримання джерел доходів з ДРФО в електронному вигляді.

Так, працівниками Броварської ДПІ з громадськістю  та бізнес-спільнотою протягом 7 місяців 2024 року проведені наступні заходи:

- 4 “гарячі лінії” з питань декларування доходів громадян;

- 8  практикумів з ФОП по навчанню роботи в «Електронному кабінеті платника»;

- 4 зустрічі-практикумів, щодо застосування мобільного додатку «Моя податкова»;

- 5 «гарячих ліній» по змінам в податковому законодавстві,

- 5 зустрічей-практикумів про можливості «Електронного кабінету» при декларуванні доходів. 

- 1 семінар-практикум щодо популяризації електронних сервісів ДПС України,  мобільного додатку «Моя податкова», нові можливості «Електронного кабінету» щодо листування платників податків  з податковими органами в електронному вигляді.

Звертаємо увагу, що перелік адміністративних послуг, які надаються Центрами обслуговування платників можна переглянути на офіційному порталі Головного управління ДПС у Київській області за посиланням http://kyivobl.tax.gov.ua

Інформацію з питань режиму роботи Броварської ДПІ та надання адміністративних послуг можна отримати за телефоном (04594) 7-20-90 або на офіційному порталі Головного управління ДПС у Київській області за посиланням http://kyivobl.tax.gov.ua. у розділі «Контакти».

Броварська ДПІ