Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Податкова знижка та застосування електронних сервісів на зустрічі в Згурівці

, опубліковано 04 вересня 2024 о 10:31

В Згурівській ДПІ відбулася зустріч з фізичною особою за участі начальника ДПІ Ірини Сай щодо отримання податкової знижки на навчання.

Для отримання податкової знижки на навчання необхідно звернутися до територіального органу Державної податкової служби України за місцем реєстрації платника податків.

Документи, що підтверджують право на податкову знижку на навчання:

· заява із зазначенням реквізитів рахунку для перерахування відшкодування;

·  копія паспорта та РНОКПП особи, яка сплатила за навчання, крім випадків, коли особа через свої релігійні переконання відмовилась від прийняття РНОКПП та офіційно повідомила про це відповідний контролюючий орган і має про це відмітку у паспорті (якщо за навчання сплачує член сім’ї);

·  копія паспорта (свідоцтва про народження) особи, яка навчається;

· податкова декларація про майновий стан і доходи за формою;

·  відповідні платіжні та розрахункові документи, зокрема, квитанції, фіскальні або товарні чеки, прибуткові касові ордери щодо суми сплачених коштів за вказаний період;

· договір з навчальним закладом, в якому обов’язково повинно бути відображено вартість навчання та строк оплати;

· довідка про заробітну плату за звітний період з обов’язковим включенням сум утримуваних податків;

·  документи, що підтверджують ступінь споріднення у разі компенсації вартості навчання членом сім’ї першого ступеня споріднення (наприклад, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб).

Копії документів, які подані на підтвердження платником податків витрат та копії договорів (крім електронних розрахункових документів) надаються разом з податковою декларацією, а оригінали цих документів не надсилаються територіальному органу Державної податкової служби України, але підлягають зберіганню платником податку протягом строку давності, встановленого Податковим кодексом України.

Також, Ірина Сай повідомила, що використання електронних сервісів є популярним не тільки при взаємодії платників податків з органами Державної податкової служби України, а також з більшістю державних органів. Електронні сервіси ДПС мають низку переваг: зручність, надійність та захищеність.

Електронний кабінет працює 24/7, крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.

Користуючись сервісами «Електронного кабінету», авторизовані платники (доступ з використанням кваліфікованого електронного підпису) у приватній частині ЕК мають можливість дистанційної роботи в режимі онлайн щодо облікових даних платника, подання звітності, реєстрації податкових накладних, сплати податків і зборів, реєстрації ПРРО тощо.

Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua 
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області
https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast