Бучанською ДПІ Головного управління ДПС у Київській області проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» питання для обговорення «Електронні сервіси ДПС України», «Переваги мобільного застосунку «Моя податкова». Взаємодія податкової з платниками через електронні сервіси.»
На питання відповідала начальник Бучанської ДПІ Людмила Ступак.
Нагадала, що Державна податкова служба України у рамках Національної стратегії доходів постійно вдосконалює процедури податкового адміністрування та пропонує громадянам використовувати можливості інтернет-технологій для отримання адмінпослуг.
Доступ до отримання інформації чи послуг без візиту до податкового інспектора - це вже звична практика. Переважна більшість платників податків, які перебувають на обліку в нашій інспекції, активно користуються можливостями дистанційного звітування, отримання довідок чи замовлення адміністративних послуг».
Підкреслила, що комунікація онлайн платників податків з податковою дозволяє у будь-який зручний час отримувати інформацію про стан розрахунків із бюджетом, дізнатися про наявність заборгованості перед бюджетом та навіть сплатити податки через електронний кабінет чи мобільний застосунок «Моя податкова», який надає нові можливості для дистанційного звітування, отримання інформації та сплати податків.
Кожен платник податків може отримати індивідуальну консультаційну допомогу з питань оподаткування чи користування електронними сервісами ДПС у Центрі обслуговування платників. Відповіді на запитання щодо податкових зобов’язань, які виникають у підприємців під час провадження діяльності, можна отримати, ставши користувачем інтернет-сервісів ДПС, зокрема Загальнодоступного інформаційно - довідкового ресурсу, або у Центрах обслуговування платників за місцем своєї податкової адреси.