Під час заходу проінформовано, що юридичні та фізичні особи можуть отримувати документи від органів ДПС в електронному вигляді. Про своє рішення листуватися з податківцями в електронному форматі необхідно окремо повідомити органи ДПС через Електронний кабінет.
Форма Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет затверджена Наказом № 637.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою https://cabinet.tax.gov.ua.
Режим «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету забезпечує можливість створення платниками податкової, фінансової, статистичної звітності, зокрема «Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет».
Для юридичних осіб – форма J1391602, для фізичних осіб – форма F1391602.
Для подання зазначеної заяви виконайте наступне:
1. Увійти до приватної частини Електронного кабінету;
2. Обрати режим «Введення звітності»;
3. Заповнити форму документа (у формі заяви вказати електронну адресу, а реєстраційні дані платника заповнюються автоматично).
4. Підписати та відправити документ до контролюючого органу.
Розповіла, що за допомогою електронних сервісів авторизовані платники мають можливість переглянути сформовані податкові повідомлення-рішення щодо сум нарахованих їм податкових зобов’язань з плати за землю чи податку на нерухоме майно, перевіряти стан розрахунків з бюджетом та отримувати відомості про виплачені доходи в меню «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету чи в застосунку «Моя податкова».