Начальником Вишгородської ДПІ ГУ ДПС у Київській області Наталією Сахандою проведено навчання-тренінг з платниками району щодо актуальних питань платників які виникають під час використання електронних сервісів ДПС.
Податківиця повідомила, що однією з основних функцій ДПІ є сервісне обслуговування платників та надання якісних адміністративних послуг, їх перелік та порядок надання, акцентувавши увагу присутніх на тому, що дистанційно спілкуватися з податковою на сьогоднішній день зручно та швидко.
Зокрема, через «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua) та мобільний за стосунок «Моя податкова», платники можуть:
- подавати звітність, переглядати нараховання та сплату податків;
- переглядати інформацію про наявність чи відсутність податкового боргу;
- листуватися з податковими органами онлайн;
- отримувати консультації та довідкову інформацію;
- отримувати документи онлайн, подавши відповідну заяву, щодо бажання отримувати документи від податкової через «Е-кабінет».
Процедури, які раніше потребували фізичної присутності в податковій та час на їх виконання – тепер у режимі 24/7, дистанційно надаються через Електронний кабінет у «декілька кліків».
Крім цього, Наталія Саханда розповіла про основні завдання Національної стратегії доходів до 2030 року.
Залишаємось на зв’язку: тел. Вишгородської ДПІ (04596) 22214
Контакти гарячих ліній https://kyivobl.tax.gov.ua/kontakti/
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
Приєднатись до офіційного каналу ДПС у Телеграм: t.me/tax_gov_ua
Повідомити про порушення податкового законодавства можна за допомогою чат-бота «StopViolationBot»