Головне управління ДПС
у Київській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Який термін надання скарги на ППР у період дії карантину?

, опубліковано 14 травня 2020 о 14:15

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що платники податків, які вважають, що контролюючий орган неправильно визначив суму грошового зобов'язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству або виходить за межі повноважень контролюючого органу, встановлених Податковим Кодексом або іншими законами України, мають право звернутися до контролюючого органу вищого рівня із скаргою про перегляд такого рішення.

Звертаємо увагу, що тимчасово, на період до 31 травня 2020 (включно), зупиняється перебіг строків, встановлених ст.56 ПКУ (в частині процедури адміністративного оскарження), щодо скарг платників податків (крім скарг щодо законності декларування заявленого до відшкодування ПДВ та/або з від’ємного значення з ПДВ), що надійшли/надійдуть до 31 травня 2020 та які не розглянуті станом на 18 березня 2020.    Таке зупинення не породжує будь-яких наслідків, передбачених, зокрема, ст. 56 ПКУ.

З 01 червня 2020 року перебіг строків, які зупинялися відповідно до п. 52 прим. 8 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, продовжується з урахуванням часу, що минув до такого зупинення (підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ доповнено п. 52 прим. 8 згідно з Законом України від 30.03.2020  № 540-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)».

Платники податків, які  отримали податкове повідомлення-рішення або інше рішення контролюючого органу  в період проведення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби:

-  до 02 квітня 2020 та строк подання скарги (крім скарг щодо законності декларування заявленого до відшкодування з бюджету ПДВ та/або з від’ємного значення з ПДВ) відповідно до норм ст. 56 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) припадає на період з 02 квітня 2020  до 31 травня 2020  (включно), то строки для подання таких скарг призупиняються, а платник податків може подати відповідну скаргу до ДПС України, з 01 червня 2020  з урахуванням часу, що минув до такого призупинення;

- з 02 квітня 2020  до 31 травня 2020  (включно), то строки для подання скарг (крім скарг щодо законності декларування заявленого до відшкодування з бюджету ПДВ та/або з від’ємного значення з ПДВ) призупиняються, а платник податків може подати відповідну скаргу до ДПС, з 01 червня 2020  протягом 10 робочих днів, або протягом 30 календарних днів – якщо відповідно до ПКУ контролюючий орган самостійно визначає грошове зобов’язання платника податків за причинами, не пов’язаними із порушенням податкового законодавства.

Перебіг строків подання та розгляду скарг в адміністративному порядку не зупиняється та застосовуються наслідки порушення їх розгляду, передбачені п. 56.9 ст. 56 ПКУ стосовно скарг щодо законності декларування заявленого до відшкодування з бюджету ПДВ та/або з від’ємного значення з ПДВ.

В електронному вигляді платник податків через меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету може надіслати скаргу до ДПС у форматі pdf - обмеження 2 МБ.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису), отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Автор електронного листа протягом одного робочого дня після надсилання скарги до ДПС повідомляється про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації скарги в ДПС. Зазначену інформацію можна переглянути в вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.

Скарга щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних направляється в електронному вигляді за формою J(F)1313203 (далі – Скарга) через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету. До зазначеної Скарги можна додати необхідну кількість документів довільного формату за формою J/F1360102 (далі – Додаток довільного формату), до яких можна завантажити копії необхідних підтверджуючих документів у форматі PDF, PNG або JPG. Кількість Додатків довільного формату, що додаються до Скарги, не повинна перевищувати 100 шт., а розмір вкладень – не перевищувати 2 МБ.

Усі новації у податковому законодавстві та основні вимоги застосування норм Податкового кодексу України доступні також на нашій офіційній сторінці у Facebook https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast/