Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Банківські системи дистанційного обслуговування

, опубліковано 27 січня 2022 о 13:42

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що операції вважаються готівковими та зобов’язують суб’єктів господарювання застосовувати РРО/ПРРО у разі отримання коштів від покупців у формі готівки, жетонів, талонів або розрахунків з використанням банківських карток та інших платіжних систем.

Застосування РРО/ПРРО не є обов’язковим у разі оплати покупцем коштів через установу банку (безпосередньо в установі), через термінал, який належить банку, а також при оплаті на поточний рахунок фізичної особи-підприємця, (крім карткового), тобто, коли продавець надає покупцю повні банківські реквізити поточного рахунку у форматі IBAN, на який сплачуються кошти покупцем (замовником).

У такому випадку можна використовувати системи дистанційного обслуговування банку, які надаються банком своїм клієнтам (як фізичним особам так і суб’єктам господарювання).

Системи дистанційного обслуговування надають можливість клієнтам, не відвідуючи банк, здійснити переказ коштів з рахунків та на рахунки, використовуючи для цього як платіжні доручення, так і інші платіжні інструменти (зокрема, платіжні картки), а також здійснювати інші операції (отримання довідок, обмін валют, тощо).

Банківська система дистанційного обслуговування (Приват 24, Портмоне, Монобанк, тощо) може бути реалізована на офіційному сайті банку в мережі Інтернет, у платіжних пристроях банку та/або у вигляді платіжного застосунку в технічному пристрої клієнта: ноутбуку, смартфоні, планшеті, інше.

Такі банківські послуги спрощують проведення розрахунків і надаються банком клієнтам (фізичним особам/суб’єктам господарювання), зокрема, для здійснення оплати за товари/надані послуги, ініціювання переказів коштів (готівкою/безготівково, у тому числі з використанням платіжних карток), інших операцій.