Головне управління ДПС
у Київській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

У Головному управлінні ДПС у Київській області відбулось засідання Громадської ради

, опубліковано 23 червня 2022 о 16:00

У Головному управлінні ДПС у Київській області відбулось засідання Громадської ради під головуванням очільника дорадчого органу Івана Шилова. Участь у заході взяла в.о. начальника Юліана Козаченко, а також фахівці податкової служби.

Лейтмотивом засідання стали новації податкового законодавства, запроваджені Урядом на період дії воєнного стану, а також стан надходжень до Державного та місцевих бюджетів з початку 2022 року.

Говорили про сплату податків у воєнний час, зокрема зміни до Податкового кодексу та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску. Крім цього, розповіли податківці і про відновлення роботи Системи електронного адміністрування ПДВ, реєстрацію податкових накладних та розрахунків коригування в ЄРПН за лютий-травень 2022 року.

Як зазначила Юліана Козаченко, пріоритетним завданням податківців залишається робота над наповненням бюджетів усіх рівнів, звичайно, з урахуванням наявних обставин. «Якщо у березні-квітні ми побачили актуальну картину з призупиненням ділової активності регіону, що у певній мірі відбилося на показниках, то підсумки травня та червня виглядають більш обнадійливо, адже 90% суб’єктів господарювання відновили свою діяльність та безперебійно сплачують податки». Розповіла керівник служби і про заходи, яких вдався Уряд з метою підтримки бізнесу: запровадження спеціального режиму для платників єдиного податку ІІІ групи, відсутність штрафів та санкцій за несвоєчасне подання звітності у разі неможливості виконати зобов’язання, а також можливість не сплачувати єдиний податок платникам І-ІІ груп. «Дійсно, сьогодні держава як ніколи підтримує бізнес, і, звичайно, очікує на зворотній зв'язок у вигляді сплачених податків і зборів», - підкреслила Юліана Козаченко.