Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Запит про отримання витягу з реєстру платників ЄП можна надіслати через Електронний кабінет

, опубліковано 14 липня 2022 о 13:30

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що зареєстрований платником єдиного податку суб’єкт господарювання, може безоплатно отримати, - в тому числі й в електронному вигляді, - витяг з реєстру платників єдиного податку в контролюючому органі за місцем своєї податкової адреси.

Строк надання витягу зареєстрованим платникам ЄП не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту, а   для СГ, які подали заяву про  перехіду на спрощену систему оподаткування, – двох робочих днів з дня надходження запиту. Отриманий витяг діє до внесення змін до реєстру.
 Форми запиту про отримання витягу (далі – запит) та витягу затверджені наказом Міністерства фінансів України від 16.07.2019 № 308.

У формі запиту передбачено проставляння платником  відмітки в полі «Спосіб отримання витягу», тобо, безпосередньо у контролюючому органі або в електронному вигляді.

Для фізичних осіб Запит за формою F1302101 та витяг за формою F1402101 розміщені на вебпорталі ДПС за посиланням: Головна/Електронна вітність/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр форм електронних документів/ Реєстр форм електронних документів (перелік сервісних запитів) для фізичних осіб (https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro/informatsiyno-analitichne-za/reestr-elektronnih-form-po/).

ФОП – платник єдиного податку І-ІІІ групи може в меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету створити, підписати та надіслати до відповідного органу ДПС запит за формою F1302101.
У разі надсилання запиту за формою F1302101 з відміткою «в електронному вигляді» у полі «Спосіб отримання витягу», платник єдиного податку отримує в електронній формі витяг за формою F1402101 у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.
Електронний кабінет надає платникам податків можливість отримання будь-якого документа, що стосується такого платника та має бути виданий йому контролюючим органом згідно із законодавством України, або інформації з баз даних про такого платника шляхом вивантаження відповідної інформації з Електронного кабінету із накладенням кваліфікованого електронного підпису посадової особи контролюючого органу та кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу із застосуванням засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання, з дотриманням вимог законів України .

Звертаємо увагу, що роздрукований електронний витяг в паперовому вигляді не вважається оригіналом.

Нагадуємо, що вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.