Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що згідно з п.п. 12.4.6 п. 12.4 ст. 12 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) до повноважень сільських, селищних, міських рад (далі – Ради) належить, зокрема, надання інформації контролюючим органам за місцезнаходженням земельних ділянок щодо рішень про встановлення податкових пільг зі сплати місцевих податків та/або зборів, прийнятих на підставі заяв платників податків про визнання земельних ділянок непридатними для використання у зв’язку з потенційною загрозою їх забруднення вибухонебезпечними предметами (далі – Рішення, забруднені земельні ділянки). Така інформація надається в електронному вигляді у порядку та за формою, затвердженими Кабінетом Міністрів України, протягом 10 календарних днів з дня прийняття відповідного рішення з обов’язковим зазначенням кадастрових номерів земельних ділянок, щодо яких прийнято відповідне рішення.
На територіях, де Ради тимчасово не здійснюють свої повноваження, Рішення мають право приймати відповідні військові адміністрації та військово-цивільні адміністрації у порядку, передбаченому ПКУ для Рад (п. 12.3 ст. 12 ПКУ).
Рішення повинні прийматися на кожний календарний рік окремо, за умови наявності відповідних заяв платників податків, та на період не більше ніж до кінця поточного календарного року (п.п. 12.3.7 п. 12.3 ст. 12 ПКУ).
Рішення щодо забруднених земельних ділянок є підставою для ненарахування та несплати мінімального податкового зобов’язання, плати за землю, єдиного податку для платників єдиного податку четвертої групи (п.381.2 ст. 381, п. 283.2 ст. 283, п. 2831.3 ст. 2831, п. 288.8 ст. 288, п. 2921.1 ст. 2921 ПКУ).
Порядок подання інформації щодо Рішень та форма надання інформації контролюючим органам затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 року № 1333.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області
https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast