Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що серед переваг перебування платника податків у Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства є наявність особистого консультанта - комплаєнс – менеджера. Кожний платник податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства матиме комунікацію зі своїм комплаєнс-менеджером, який супроводжує його по всім питанням, повʼязаним з адмініструванням податків.
Вся контактна інформація про комплаєнс-менеджера надходитиме до приватної частини електронного кабінету платника податків. Це забезпечить постійний доступ до актуальної інформації та комунікаційних каналів
Комплаєнс-менеджер для кожного сумлінного платника - це надійний порадник, помічник і професіонал, а комплаєнс-підтримка - це новий дієвий та зручний рівень партнерства бізнесу та держави, покликаний допомогти у прийнятті управлінських рішень та виключити ризики порушення податкового законодавства. Проста та відкрита комунікація з податковою стає доступнішою.
Основна мета роботи комплаєнс-менеджера полягає в тому, щоб надати індивідуальну корисну пораду платнику, який вже зарекомендував себе як надійний, налагодити взаємодію між платником і податковим органом.
Нагадуємо, що Порядок організації діяльності комплаєнс-менеджера з платником податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства затверджений наказом ДПС України від 31 жовтня 2024 року №788 «Про організацію діяльності комплаєнс-менеджера з платником податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства».
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast