Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Податок на нерухоме майно: понад 496 млн грн надійшло до місцевих бюджетів Київщини за п’ять місяців 2025 року

, опубліковано 20 червня 2025 о 08:00

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє про зростання надходжень від податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, до місцевих бюджетів області. Цей вид податку є стабільним інструментом наповнення скарбниць громад і важливою складовою формування їх фінансової незалежності.

За січень–травень 2025 року до місцевих бюджетів Київщини надійшло 496,7 млн грн податку на нерухоме майно, що становить 3,7% у загальній структурі місцевих надходжень. У порівнянні з відповідним періодом минулого року, сума зросла на 19,7%, що свідчить про ефективне адміністрування, розширення податкової бази та підвищення податкової культури громадян і бізнесу.

Загалом, протягом п’яти місяців 2025 року місцеві бюджети Київщини отримали 13,5 млрд грн податкових надходжень, що на 2,8 млрд грн більше, ніж за аналогічний період 2024 року. Темп зростання у приведених умовах становить 126,2%.

У п’ятірці громад, які забезпечили найбільші надходження з податку на нерухомість:

· Борщагівська сільська ТГ (Бучанський район) — 52,1 млн грн

· Білоцерківська міська ТГ (Білоцерківський район) — 44,9 млн грн

· Броварська міська ТГ (Броварський район) — 33,4 млн грн

· Козинська селищна ТГ (Обухівський район) — 32,9 млн грн

· Вишнева міська ТГ (Бучанський район) — 27,2 млн грн

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки сплачують як юридичні, так і фізичні особи — власники житлової та нежитлової нерухомості. Податок формує ресурсну базу для проєктів громад і кожна гривня податку на нерухомість, що надходить до бюджету громади, є інвестицією у сучасне середовище, стабільну інфраструктуру та добробут жителів Київщини.

Податкова служба Київщини і надалі продовжуватиме системно працювати над вдосконаленням сервісного підходу до платників, забезпечуючи доступність, якість обслуговування та відкриту комунікацію.